Archief - Bedden zijn te kort

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stimpy

Legacy Member
iedereen deelt hier zen ervaringen
ik ben zo groot en mijn bed is zo groot
moet het jullie allemaal van het hart? :p
door dees thread ben ik moe geworde en heb k zin gekrege om mn nest in te kruipe
dus kga nu ff maffe ^^

PapaGanz

Legacy Member
Doom Dragon zei:
en belgië staat er nie eens in :wtf:



heum, ik denk dat er veel jongeren op een 1persoonsbed slapen, de single jongeren die in een 2 persoon bed slapen vind ik toch persoonlijk wat overdreven.

oke, het is gemakkelijk, je kan meer bewegen enzo.
maar de prijs is er ook naar
verwende kinderen?

ik slaap al 15jaar op een dubbelbed, en heb me soms al dood geerged dat ik mij maar 1 keer kan volledig rollen, en dan zit ik tegen de muur, of tegen de plank die moet verhinderen dat ik er uit klets.

en ik ben 1m75 en mijn bed is 1m80 :/
dus mijn voeten liggen ook op het uiteinde.

Dus, vanaf je een relatie hebt is het toegestaan om een dubbelbed te kopen :).
Nou, dat vind ik toch wel een domme post zeg :woohoo:

marcel

Legacy Member
Doom Dragon zei:
en belgië staat er nie eens in :wtf:



heum, ik denk dat er veel jongeren op een 1persoonsbed slapen, de single jongeren die in een 2 persoon bed slapen vind ik toch persoonlijk wat overdreven.

ik heb mij toch onlangs een 2-persoonsbed besteld (klote-stock-probs bij ikea :p)
overdreven vind ik dat niet... ik ben niet van plan nog jaren single te blijven, dus vond ik het redelijk wat geldverspilling om nu nog een éénpersoonsbed te gaan kopen...

X1RON

Legacy Member
Als ik koude voete heb in de winter leg ik me in kleermakerszit (bene zo gekruist) ^^

Springer

Legacy Member
_-X!rOn-_ zei:
Als ik koude voete heb in de winter leg ik me in kleermakerszit (bene zo gekruist) ^^

Awelja da doe ik nu ook se, ik steek dan mijn voeten in mijn knie holtes.
Maar slapen doe ik zo wel ni, zou nogal pijnlijk zijn smorgens ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Spineless zei:
ik heb een bed zonder rand vanachter en als je je dekbed dan goed vastmaakt is er geen enkel probleem. :) tenzij je dan echt te groot bent voor je bed maar dan moet je een nieuw bed kopen! :p

just tzelfde hier :)

kben 1m83 fzo en men bed is 2m lang dus kom zo net met men voeten tot tegen het dekbed maar vermits da zo'n grote lap stof is die bijna zo breed is als heel men bed kan ik me men voete er toch bijna nooit uit.

al maar goed want ik HAAT het als men voete bloot liggen :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan