Conqie
Legacy Member
bludgeoned zei:Stapelbed?
Dekbed is hetgeen op je ligt
Is het geen waaronder je ligt bedoel je?
edit: ook mis gelezen, tis erg vandaag
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bludgeoned zei:Stapelbed?
Dekbed is hetgeen op je ligt
Je bedoelt waarschijnlijk personen met dyslexie, dyslectische personen/dislectici?Wolfje zei:dislectie gevallen ier allemaal

Doom Dragon zei:en belgië staat er nie eens in
heum, ik denk dat er veel jongeren op een 1persoonsbed slapen, de single jongeren die in een 2 persoon bed slapen vind ik toch persoonlijk wat overdreven.
oke, het is gemakkelijk, je kan meer bewegen enzo.
maar de prijs is er ook naar
verwende kinderen?
ik slaap al 15jaar op een dubbelbed, en heb me soms al dood geerged dat ik mij maar 1 keer kan volledig rollen, en dan zit ik tegen de muur, of tegen de plank die moet verhinderen dat ik er uit klets.
en ik ben 1m75 en mijn bed is 1m80 :/
dus mijn voeten liggen ook op het uiteinde.
.
Doom Dragon zei:en belgië staat er nie eens in
heum, ik denk dat er veel jongeren op een 1persoonsbed slapen, de single jongeren die in een 2 persoon bed slapen vind ik toch persoonlijk wat overdreven.
)maxdevis zei:een tweepersoonbed en een extralang deken doet al wonderen.

_-X!rOn-_ zei:Als ik koude voete heb in de winter leg ik me in kleermakerszit (bene zo gekruist) ^^

Spineless zei:ik heb een bed zonder rand vanachter en als je je dekbed dan goed vastmaakt is er geen enkel probleem.tenzij je dan echt te groot bent voor je bed maar dan moet je een nieuw bed kopen!
![]()
