Archief - Bedden zijn te kort

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

russian

Legacy Member
Ik ben 1 meter 87 en heb ook her en der problemen. In Italië zijn de bedden overal te klein, maar ook in Belgische hotels etc. Ik begrijp dat niet.

Ik slaap dan ook nog eens op mijn buik dus mijn voeten maken mij dan een tiental centimeter langer nog.

bloodoo

Legacy Member
gewoon het deken over je voeten plooien en terug zodat het uiteinde weer naar je hoofd wijst. dekens zijn toch groot genoeg :p anders....

mo6

Legacy Member
lol, ik ben 1 m 70 en nog is mijn dubbelbed te klein. Dasiro kan hier ook van meespreken met zijn 2 m en een klets.

Hoe groter het bed, hoe meer chicks er in kunnen eh :p

mo6

Legacy Member
en mss ligt het niet dat het bed te klein is, maar jullie gewoon te groot/lang :)

-> in de aard van: Sergeant? ... Mijn helm is te klein. ... Neen Soldaat, jouw Stomme kop is veel te groot !!! :)

Time

Legacy Member
Waterbed van 2m10 op 1m20 hier, met een gewoon bed zou ik ook niet genoeg hebben.:) Ben 1m95.

dr.salt

Legacy Member
golle allemaal klagen, ik ben 1m92 ... der is geen enkel bed te groot voor mij :(:(:(

Gromme

Legacy Member
Idd, lang deken en dan je voeten even opheffen zodat het eindstuk eronder komt te hangen en dan je voeten weer laten zakken.

Gevolg : Lekker warm & zacht plaatsje voor je voeten.

CtrlAshDel

Legacy Member
pf hier op kot heb k bed van 90 op 200 en ben 1m95 ofzo en ik kom aan alle kanten plaats te kort, alles wordt te rap warm in mijn bed en ik wil een fris bed :sad: maar aangezien dat 'k maar zo weinig plaats heb kan 'k me ni veel verleggen voor k in slaap met als gevolg dak ni kan slapen :(

cuda

Legacy Member
ocharme :hug:

ik heb nog een extra deken over mijn voeten liggen, nooit last van kou voeten :cool:

KingKain

Legacy Member
Ik had hetzelfde probleem, koop u gewoon een bed met lengte 210cm ipv de standaard 200.

Racemaniac

Legacy Member
ben een 1m90+, en 'k ken da ook, bedden op 2 meter is idd nix dan miserie... 'k lig graag eens lekker uitgestrekt in bed, en dan zit ik boven en onder tegen -_-

Pilatus

Legacy Member
ik ben ook maar een kleine 1.80 en ik lig ook al soms met mijn voeten tegen de achterkant, shit heb ik nu echt zon klein bed

Xylo

Legacy Member
Ik ben 2 meter en als ik in de stad op een bankje kan slapen kan ik ook op een standaard bed slapen. Nooit echt problemen.

Dakantochnie

Legacy Member
Ik heb dat probleem ook gehad tot ik besloot om een tweede matras op mijn eerste te leggen, zodat ik toch al niet meer met mijn voeten tegen de rand van mijn bed zat. Nu draai ik me gewoon helemaal in mijn deken zodat mijn voeten eigenlijk ingepakt zitten.
Maar 't is idd wel een probleem aan het worden. Mensen worden steeds groter, maar bedden groeien niet mee. :s

PhAnToM^

Legacy Member
Kben ook ongeveer 1m85 en ik lig idd ook regelmatig met m'n voeten uit het bed :(
Ma bij mn vriendin heb ik da probleem dan weer nie :D

Swt_Prl

Legacy Member
PhAnToM^ zei:
Kben ook ongeveer 1m85 en ik lig idd ook regelmatig met m'n voeten uit het bed :(
Ma bij mn vriendin heb ik da probleem dan weer nie :D

Waar ik al niet goed voor ben :niceone: ..

metaphore

Legacy Member
same problem :p
1m89 ofzoiets in den aard en mijn voeten steken ook uit men bed uit. Op kot, en thuis ook. Maar ik heb vrij lange dekens dus da probleem is meestal opgelost door men voeten daar min of meer in te wikkelen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan