Archief - Bedden zijn te kort

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Ach ik heb dat ook voor, al kunnen mijn voeten wel niet uit het bed. Staat een rand aan en een kast achter.
Dus ik kan geen groter bed zetten, best wel irritant. Slaap nog liever op mijn zetel.

Swt_Prl

Legacy Member
1.63m ongevr en bed v 2m op 2.20m ; klein zijn mag ook wel eens voordelen hebben :tongue: ;)

EagleEye

Legacy Member
Mijn bed is lang genoeg, maar 'k zou een langere deken willen hebben, misschien moet ik het eens aan mijn mama vragen.

ashraa

Legacy Member
bed van 1.8 x 2, met zo'n supersize dekbed en lakens en zo, enigste kl*te is da ge redelijk veel geld betaald voor mooie dekbedovertrekken in die grote maten :s

Chickenlal

Legacy Member
Ik heb da ook, maar ik lig zo goed als altijd met mijn voeten bloot, dunno waarom... I like it

killgore

Legacy Member
djeez, koopt u een groter bed, kheb er ook zo eentje dat 2m10 is fzo, is een standaardmaat (vind er vlot dekens & overtrekken en al voor).

en da slaapt zalig :).

menlor

Legacy Member
mja kheb het ook voor, ma kheb zo matras van 190 ofzo en bed van 200
dus zit met een gap :p maja daar steek ik voeten tussen :p

ma idd te klein he

Spineless

Legacy Member
ik heb een bed zonder rand vanachter en als je je dekbed dan goed vastmaakt is er geen enkel probleem. :) tenzij je dan echt te groot bent voor je bed maar dan moet je een nieuw bed kopen! :p

GhO$T

Legacy Member
Kom ook niet echt toe met m'n 2 meter bed als ik mij uitstrek, maar kheb toch de gewoonte van mij wat op te krullen als ik slaap, dus nooit veel last van in feite.

dakantochnie zei:
Maar 't is idd wel een probleem aan het worden. Mensen worden steeds groter, maar bedden groeien niet mee. :s
't is een samenzwering van de bedden/matrassenmakers die hun standaard niet willen aanpassen van 2m naar 2.2m :angry:.

CtrlAshDel

Legacy Member
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_height hoe groot de mens is gemiddeld per land

geschiedenis:

In the 18th and 19th centuries, Europeans in North America were far taller than those in Europe[citation needed]. In fact, they were the tallest in the world. The original indigenous population of Plains Indians was also among the tallest populations of the world at the time.[8] Several nations, including many nations in Europe, have now surpassed the US, particularly the Netherlands, and the Scandinavian nations.

The Netherlands was in the late nineteenth century a land renowned for its short population, but today it has the 2nd tallest average in the world,[9] with young men averaging 183 cm (6 ft) tall and only shorter than the peoples of the Dinaric Alps (Montenegro, Serbia, western Bosnia and coastal and hinterland Croatia ), where males average 186 cm (6 ft 1.1 in) tall. The Dinarians and Dutch are now well known in Europe for extreme tallness. In Africa, the Maasai, Dinka and Tutsi populations are known for their tallness.

Average male height in impoverished Vietnam and North Korea[10] remains comparatively small at 163 cm (5 ft 4 in) and 165 cm (5 ft 5 in), respectively. Currently, young adult North Korean males are actually significantly shorter. This contrasts greatly with the extreme growth occurring in surrounding Asian populations with correlated increasing standards of living. Young South Koreans are about 8 cm (3 inches) taller than their North Korean counterparts, on average. There is also an extreme difference between older North Koreans and young North Koreans who grew up during the famines of the 1990s-2000s; there is virtually no height difference among North Korean and South Korean adults older than 40, who came of age at a time when the North's economy was on a par with that of the South.


en der bestaat zelfs zoals racisme => heightism
http://en.wikipedia.org/wiki/Heightism

Stabby

Legacy Member
[ JO ];9081833 zei:
ik slaap altijd in een bolleke :)

morph-ball.jpg


:)

EternalSilence

Legacy Member
Wolfje zei:
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_height hoe groot de mens is gemiddeld per land

en belgië staat er nie eens in :wtf:

jeroenvde zei:
Halloow!

Het begint weer wat kouder te worden snachts, en telkens als het dat doet ondervind ik dat men bed te kort is :p (niet omdat het dan krimpt fzo)

Ik ben 1.85m ongeveer, niet overdreven groot dus maar ik kom steeds met men voeten over de rand van men bed wat vrij irritant is als het wat kouder wordt... En ik heb een normaal éénpersoonsbed

Ben ik de enige dat vind dat ze de standaard maat van bedden moeten aanpassen aan de steeds groter wordende mensheid? :p

Grtz
JVDE

heum, ik denk dat er veel jongeren op een 1persoonsbed slapen, de single jongeren die in een 2 persoon bed slapen vind ik toch persoonlijk wat overdreven.

oke, het is gemakkelijk, je kan meer bewegen enzo.
maar de prijs is er ook naar
verwende kinderen?

ik slaap al 15jaar op een dubbelbed, en heb me soms al dood geerged dat ik mij maar 1 keer kan volledig rollen, en dan zit ik tegen de muur, of tegen de plank die moet verhinderen dat ik er uit klets.

en ik ben 1m75 en mijn bed is 1m80 :/
dus mijn voeten liggen ook op het uiteinde.

bludgeoned

Legacy Member
1m70 en een leuk dubbel bed, geen koude voeten voor mij :D
En wat heeft een dubbel bed nu met verwende kinderen te maken?
Ik snap je post echt totaal niet: Eerst zit je te zeggen dat je jongeren niet verstaat die een dubbelbed hebben, maar je slaapt wel zelf in een?

CtrlAshDel

Legacy Member
bludgeoned zei:
1m70 en een leuk dubbel bed, geen koude voeten voor mij :D
En wat heeft een dubbel bed nu met verwende kinderen te maken?
Ik snap je post echt totaal niet: Eerst zit je te zeggen dat je jongeren niet verstaat die een dubbelbed hebben, maar je slaapt wel zelf in een?
Hij zei de single jongeren, waarmee hij dus wil zeggen dat hij ofwel 30+ oud is, en al 15 jaar een vriendin heeft, of dat hij al 15 jaar bij zen mama slaapt :unsure:

SilentSpring

Legacy Member
Spineless zei:
ik heb een bed zonder rand vanachter en als je je dekbed dan goed vastmaakt is er geen enkel probleem. :) tenzij je dan echt te groot bent voor je bed maar dan moet je een nieuw bed kopen! :p
².
Ik heb ook wel lange dekens, dus er zit altijd een cm of 10 van m'n deken onder m'n matras vanachter.
Nooit koude voeten^^.
Als'k me heel uitstrek zittek dus wel met m'n voeten tegen die rand, maar meestal lig ik toch niet met m'n benen gestrekt dusja, gene last hier:)

bludgeoned

Legacy Member
Wolfje zei:
Hij zei de single jongeren, waarmee hij dus wil zeggen dat hij ofwel 30+ oud is, en al 15 jaar een vriendin heeft, of dat hij al 15 jaar bij zen mama slaapt :unsure:
Hij is er 20, heeft geen vriendin, ik kan best wel lezen hoor.
enige optie is dus dat hij bij zijn mamie slaapt.

EternalSilence

Legacy Member
hazo... duidelijk verkeerd begrepen.
met een dubbel bed bedoelde ik zo 2 single bedden die boven mekaar staan.

dubbeldekbed? of hoe noemt da

:p
snapt u?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan