jeroenvde
Legacy Member
Halloow!
Het begint weer wat kouder te worden snachts, en telkens als het dat doet ondervind ik dat men bed te kort is
(niet omdat het dan krimpt fzo)
Ik ben 1.85m ongeveer, niet overdreven groot dus maar ik kom steeds met men voeten over de rand van men bed wat vrij irritant is als het wat kouder wordt... En ik heb een normaal éénpersoonsbed
Ben ik de enige dat vind dat ze de standaard maat van bedden moeten aanpassen aan de steeds groter wordende mensheid?
Grtz
JVDE
Het begint weer wat kouder te worden snachts, en telkens als het dat doet ondervind ik dat men bed te kort is
(niet omdat het dan krimpt fzo) Ik ben 1.85m ongeveer, niet overdreven groot dus maar ik kom steeds met men voeten over de rand van men bed wat vrij irritant is als het wat kouder wordt... En ik heb een normaal éénpersoonsbed
Ben ik de enige dat vind dat ze de standaard maat van bedden moeten aanpassen aan de steeds groter wordende mensheid?

Grtz
JVDE

nu gelukkig verleden tijd, heb dubbel waterbed van 1m80 breed en 2m20 lang. Geen probleem meer dus
of ga in een bolleke liggen 
