Archief - Bedden zijn te kort

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeroenvde

Legacy Member
Halloow!

Het begint weer wat kouder te worden snachts, en telkens als het dat doet ondervind ik dat men bed te kort is :p (niet omdat het dan krimpt fzo)

Ik ben 1.85m ongeveer, niet overdreven groot dus maar ik kom steeds met men voeten over de rand van men bed wat vrij irritant is als het wat kouder wordt... En ik heb een normaal éénpersoonsbed

Ben ik de enige dat vind dat ze de standaard maat van bedden moeten aanpassen aan de steeds groter wordende mensheid? :p

Grtz
JVDE

maxdevis

Legacy Member
een tweepersoonbed en een extralang deken doet al wonderen.

maar 1m85???
dan lig je toch wat te fel naar beneden me dunkt

jeroenvde

Legacy Member
kheb zo een bed dat een deel in de kast is ingebouwd, waar ik met men hoofd lig dus, daardoor lig ik al zo'n 10cm meer naar onder

dan ben ik al 1.95m :p en als ik dan men voetjes strek dan hebben ze kou :(

*snif* heb geen plaats voor 2 persoonsbed :(

VinceFeet

Legacy Member
Ik ben 1.90 en ik 'ken' het probleem. Allé, als ik wat te zot doe zit ik ook al snel vanachter tegen 't bed met m'n voeten. Maar heb een 2-persoonsbed en aangezien ik liefloos ben kan ik dus altijd diagonaal gaan liggen hé. :p

maxdevis

Legacy Member
mja
een langer deken kopen (heb dat ook een tijdje gehad in een 1 persoonbed,
helpt wel.
en dan aan de voeten instoppen.

Alibadwa

Legacy Member
Heb juist hetzelfde probleem gehad, ben 2meter... had een bed van 2meter, geloof mij, dat is balen, ook altijd met mijn voeten buiten :D nu gelukkig verleden tijd, heb dubbel waterbed van 1m80 breed en 2m20 lang. Geen probleem meer dus :D
en idd, een langer deken doet wonderen als je een te klein bed heb :) of ga in een bolleke liggen ;)

Santa

Legacy Member
Euhm koopt u een langer bed? o_O

Mijn ma moet nu voor mij en mn zus voor op kot ook ne lattenbodem kopen en ze gaat die van thuis op mijn kot zetten (2m) en ene van 2m25+extra grote donsdeken thuiszetten. En ik ben maar 1m83 =^p

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Gaat maar een nieuw bed kopen.

Ik ben 1m95 en heb nu een 2 pers. bed van 2m05. Das lang zat voor mij want ik lig toch altijd met mijn benen opgetrokken.

jeroenvde

Legacy Member
nah, dan heb ik geen nachtkastje binnen handbereik :p

@alibadwa: waar vindt je zo'n lange bedden? zijn daar speciale winkels voor dan?

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
iedere beddewinkel waar ik al ben binnegestapt kan grote maten krijgen

DeViL-M4N

Legacy Member
bed en matras op maat he :)
wij hebben er ene van 2m op 2.10, veel speelruimte ;)

MrZodiac

Legacy Member
lol, de bedden zijn ofwel te klein gemaakt ofwel zijn wij groter geworden.

ben zelf ook 1m85 en ken dat probleem, heb me vorige week een 2 persoonbed gekocht en ik sliep daarvoor al met een 2 persoons deken in een 1 persoonsbed.

Ben nu content, maar deze morgen zat ik met mijn voeten weer tegen de achterkant... maar ik overleef dat wel :p

Bontus

Legacy Member
Ik heb sinds een jaar een nieuw bed, ik ben ongeveer even groot als u.
Mijn bed is 2,2 m lang als ik mij niet vergis.
Alleszins groter dan de 'standaard'.
En de prijs was het zelfde voor een bed van maar 2 meter.
(en da was bij Sleepy, zo met slaap DNA en zever)

Alibadwa

Legacy Member
jeroenvde zei:
nah, dan heb ik geen nachtkastje binnen handbereik :p

@alibadwa: waar vindt je zo'n lange bedden? zijn daar speciale winkels voor dan?

Bij de meeste winkels kun je een langere lattenbodem + matras vragen ja.. maar is natuurlijk op maat laten maken. Holland is geprobeerd? daar zijn ze ook groter en hebben ze ook grotere bedden ;)

JackM

Legacy Member
ik ben 1.75m en ik lig ook altijd met mij voeten tegen de rand of over de rand (te zien welk bed ik slaap)
bij mij is da gewoon omda ik graag diep kruip in mijne nest :p

Gentille

Legacy Member
Ik ben 1m 87 en ik lig ook vaak met mijn voeten over de rand van mijn bed, soms wel irritant. Heb ook al gezegd tegen mijn ouders dat ik ander bed wil :p. Maar eens ik slaap ondervind ik daar niet veel last van, het is vooral bij het in slaap geraken dat het me stoort
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan