^MystiQ
Legacy Member
Lunamaria zei:Ik ben ook maar 17 en als ik mij een paar maanden niet scheer krijg ik die makkelijk over de 5 cm. Momenteel heb ik een baardje van ong 2cm (ik knip die regelmatig bij).
En idd leve de baarden!
Een paar maanden ?
Bij mij duurt het zolang zelfs nog nie denkek. Keb mij nu al niemeer geschoren van gisterenvoormiddag en sommige haartjes zijn al 2 a 3 mm lang

). Ik kon er vlechten inleggen 

