Bolteh
Legacy Member
Ik had vandaag een kleine discussie met een vriend over baardgroei. Hij beweerde dat vaak scheren de baardgroei bevorderd en je daardoor een hardere, donkerdere baard krijgt. Ik had horen zeggen dat dit helemaal geen waar is, dat scheren niks van effect heeft op een toekomstige baardgroei.
Nu, wie van ons heeft nu gelijk? En als ik gelijk heb, hoe bevorder je de baardgroei dan wel? (zou het wel eens kunnen gebruiken
na een maand ofzo staat er mss hooguit een halve cm zacht haar, maar dus totaal geen baard te noemen.
Nu, wie van ons heeft nu gelijk? En als ik gelijk heb, hoe bevorder je de baardgroei dan wel? (zou het wel eens kunnen gebruiken
na een maand ofzo staat er mss hooguit een halve cm zacht haar, maar dus totaal geen baard te noemen.
Ik scheer me dan ook niet vaak ^^