ng
Legacy Member
Bolteh zei:Nja, m'n familie heeft aan beide kanten toch wel mensen met serieuze baardgroei, ik ben zo gelijk enige die het niet heeft.. Ma swat't Is ni da ik snak achter een baard, ma het is toch wel raar om mensen te zien die na 3-4 dagen al me een serieuze stoppelbaard staan, en bij mij zijn da zo klein stoppelkes (+ puur wit) en na 2-3 weken is het terug wa zachter en na 2 maand is da mss zo 7-10mm, maar verre van hard.
Cool, soms wou ik dat ik da ook had.
Tenhoogste een week niet bij mij.
En zoals eerder gezegd, meer scheren helpt niet het is gewoon een illusie die je hebt.
Zovan "verdomme staat diene daar nu al weer, kheb mij maar pas geschoren".
Als ge da dan een week laat staan dan lijkt da hetzelfde. Ge staat op, kijkt in de spiegel en ziet diene baard en ge geraakt er gewend aan.
't Is ni da ik snak achter een baard, ma het is toch wel raar om mensen te zien die na 3-4 dagen al me een serieuze stoppelbaard staan, en bij mij zijn da zo klein stoppelkes (+ puur wit) en na 2-3 weken is het terug wa zachter en na 2 maand is da mss zo 7-10mm, maar verre van hard.




