Archief - Baardgroei bevorderen..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Bolteh zei:
Nja, m'n familie heeft aan beide kanten toch wel mensen met serieuze baardgroei, ik ben zo gelijk enige die het niet heeft.. Ma swat :) 't Is ni da ik snak achter een baard, ma het is toch wel raar om mensen te zien die na 3-4 dagen al me een serieuze stoppelbaard staan, en bij mij zijn da zo klein stoppelkes (+ puur wit) en na 2-3 weken is het terug wa zachter en na 2 maand is da mss zo 7-10mm, maar verre van hard.

Cool, soms wou ik dat ik da ook had.

Tenhoogste een week niet bij mij.


En zoals eerder gezegd, meer scheren helpt niet het is gewoon een illusie die je hebt.

Zovan "verdomme staat diene daar nu al weer, kheb mij maar pas geschoren".

Als ge da dan een week laat staan dan lijkt da hetzelfde. Ge staat op, kijkt in de spiegel en ziet diene baard en ge geraakt er gewend aan.

Arcan

Legacy Member
Ik scheerde me al van mn 14 (als wanabee) en kreeg daarna wel rapper een baard denk ik...
nu mag ik mij iedere dag scheren, tot zelfs 2x als ik nog es wil uitgaan savonds om er deftig uit te zien. Baardgroei suckt.

DéWé

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
Ik scheerde me al van mn 14 (als wanabee) en kreeg daarna wel rapper een baard denk ik...
nu mag ik mij iedere dag scheren, tot zelfs 2x als ik nog es wil uitgaan savonds om er deftig uit te zien. Baardgroei suckt.

Nogmaals, scheren heeft niets met de baardgroei te maken. Dat je baard daarna rapper groeide was waarschijnlijk gewoon een natuurlijk proces.

^MystiQ

Legacy Member
Ik moet me iedere dag scheren want anders is het geen zicht met die stoppelbaard, ben van plan om een elektrisch scheerapparaat te kopen want ik ben het echt beu aan't het worden :)

^^pathfinder^^

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik moet me iedere dag scheren want anders is het geen zicht met die stoppelbaard, ben van plan om een elektrisch scheerapparaat te kopen want ik ben het echt beu aan't het worden :)
Elektrisch is NOOIT zo zacht en goed als meskes.

Bosvos

Legacy Member
ik moet me zéker om de 2 dagen scheren om er fatsoenlijk uit te zien, na 1 dag niet scheren staan er al goed zichtbare stoppel en na 2 dagen wordt het gewoon irritant :p
maar ik sta wel bekend als een harig persoon :D

en ik scheer me nogaltijd liever op de old-skool manier :p

Santa

Legacy Member
Ik moet toch zeggen dat mijn baardharen precies harder/dikker/zwaarder worden sinds ik me scheer hoor.

Kmoet me nu toch al om de twee dagen scheren of et trekt op nix meer. Best elke dag :x

casualties

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
Elektrisch is NOOIT zo zacht en goed als meskes.

Klopt 100% maar een echt goei apparaat komt toch al dicht in de buurt. Onze pa heeft eentje van 160euro gekocht, en dat is echt wel al zeer degelijk gerief..

Maar voor mij niks anders dan wilkinson quattro :niceone:

Exorikos

Legacy Member
casualties zei:
Klopt 100% maar een echt goei apparaat komt toch al dicht in de buurt. Onze pa heeft eentje van 160euro gekocht, en dat is echt wel al zeer degelijk gerief..

Maar voor mij niks anders dan wilkinson quattro :niceone:

n/o, maar meer mesjes is echt niet de oplossing voor beter scheren. Ik scheer me perfect met mijn Bic met 2 mesjes. :)

Dreetn

Legacy Member
Kan het zijn dat je in de winter meer baardgroei hebt als in de zomer?

SeppaR

Legacy Member
casualties zei:
Klopt 100% maar een echt goei apparaat komt toch al dicht in de buurt. Onze pa heeft eentje van 160euro gekocht, en dat is echt wel al zeer degelijk gerief..

Maar voor mij niks anders dan wilkinson quattro :niceone:

Ik gebruik ook die wilkinson quattro.
Maar heeft iemand als eens bekeken wat die dingen kosten? Voor 8 meskes betaalt ge al snel +/- 20 euro. Is dat zo duur in productie of wat is da toch?

^^pathfinder^^

Legacy Member
SeppaR zei:
Ik gebruik ook die wilkinson quattro.
Maar heeft iemand als eens bekeken wat die dingen kosten? Voor 8 meskes betaalt ge al snel +/- 20 euro. Is dat zo duur in productie of wat is da toch?
geldklopperij, kheb ook ff met gilette mach 3 geschoren, ma die meskes zijn pokke duur.
Nu scheer ik mij met de goeie standaar gilette en het is even zacht.

Avondland

Legacy Member
Ik zou begot niet weten hoe je de baardgroei moet bevorderen buiten misschien extra hormonen te pakken. (testosteron uiteraard)

Leve de baarden! Bij de Germanen was een weelderige haarbos en baardgroei een teken van macht, welzijn en aanzien. De grootste vernedering die je hem kon aandoen was zijn hoofd kaalscheren tot hij een 'eierkopje' was (cfr. de laatste Merovingische vegetatiekoning). Ik refereer graag naar baardgroei als een teken van vrijheid. Minder conform als iedereen dezelfde haarsnit, nietwaar?

Ble$$ed^

Legacy Member
spijtig da da ni helpt voor het haar op je hoofd :p

er zouden veel mannen content zijn dan denk ik :p

Arumat

Legacy Member
DekadeZ zei:
Zo'n schapenvachtje zeker :p
Ik ben ook maar 17 en als ik mij een paar maanden niet scheer krijg ik die makkelijk over de 5 cm. Momenteel heb ik een baardje van ong 2cm (ik knip die regelmatig bij).

En idd leve de baarden!

killgore

Legacy Member
SeppaR zei:
Ik gebruik ook die wilkinson quattro.
Maar heeft iemand als eens bekeken wat die dingen kosten? Voor 8 meskes betaalt ge al snel +/- 20 euro. Is dat zo duur in productie of wat is da toch?

wilkinson diamond ftw :).

Ok, ge zit iets langer bezig, ma ik ben nog geen beter meskes en zo tegengekomen.

Moet wel rekenen: ik scheer me niet te vaak, dus heb al wat deftigere mesjes nodig, als je echt weinig moet afscheren zal een quatro wel beter uitkomen.

DJ_CUBEE1

Legacy Member
SeppaR zei:
Ik gebruik ook die wilkinson quattro.
Maar heeft iemand als eens bekeken wat die dingen kosten? Voor 8 meskes betaalt ge al snel +/- 20 euro. Is dat zo duur in productie of wat is da toch?

Ik dacht dat dat iets te maken had met de tax die dat men daar op heft hier in België.
Wat je ook mss kan doen is een echt scheermes kopen ;)
Ik ga me er wss nog wel eens één aanschaffen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan