Archief - anti dronken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metaphore

Legacy Member
khad mezelf overschat, een fles gin gedronken, een paar toeters en een paar pilskes

gevolg
deur vriesvak ijstkast kapot :(

gevolg nr2
ikke weer 62€ armer :x

Ether

Legacy Member
metaphore zei:
ikke 2 weken geleden....
te veel gin = massas harde kater :(


Da belooft voor vanavond :x

Aaaaaah, de eerste dagen van het nieuwe academiejaar, gotta love 'em :love:

metaphore

Legacy Member
Ether zei:
Da belooft voor vanavond :x

Aaaaaah, de eerste dagen van het nieuwe academiejaar, gotta love 'em :love:

vanavond nie TE zwaar, gewoon zat, niet schijte zat :p
morgen om 9u45 een inleidings sessie om te weten hoe da allemaal werkt met die keuzevakken etc..

ga wel weer saai worden peisek :(

e-merge

Legacy Member
Hellrabbit zei:
maar met ulle vochtverlies altijd, ik heb nu eens nooit last van koppijn of dergelijke

enkel last van misselijkheid, is er daar niks tegen? :p

ja inderdaad, koppijn ofzo ook nooit last van, gewoon wa water drinken en ge hebt niks koppijn.
Maar die misselijkheid en het 'loom' zijn, das ambetant :(

aXl_

Legacy Member
metaphore zei:
vanavond nie TE zwaar, gewoon zat, niet schijte zat :p
morgen om 9u45 een inleidings sessie om te weten hoe da allemaal werkt met die keuzevakken etc..

ga wel weer saai worden peisek :(

vanavond vodka's aan een euro het stuk. Ik houd m'n hart vast :x

en ik kan het moeilijk maken om de eerste les van het nieuwe jaar al niet te gaan. Moet toch een beetje denken aan mijn goede voornemens :p

metaphore

Legacy Member
aXl_ zei:
vanavond vodka's aan een euro het stuk. Ik houd m'n hart vast :x

en ik kan het moeilijk maken om de eerste les van het nieuwe jaar al niet te gaan. Moet toch een beetje denken aan mijn goede voornemens :p

zo dacht ik ook...
en nu zit ik hier weer

alles wederom gemist

pff waarom drink en slaap ik toch zo veel :)

Hellrabbit

Legacy Member
ik neem al lang geen goeie voornemens meer

komde toch alleen maar bedrogen uit

aXl_

Legacy Member
metaphore zei:
zo dacht ik ook...
en nu zit ik hier weer

alles wederom gemist

pff waarom drink en slaap ik toch zo veel :)

kmoet u iets bekennen. Kheb een uur door mijn, vol goede voornemens op 7 uur gezette, wekker geslapen en was pas om 13:00 wakker. Kzit hier nu te wachten tot ik om 3u naar de cursusdienst ga. Voormiddag gemist :s. Kzal maar naar het seminarie gaan van 4 tot 6 dan en hopen dat iemand mij kan vertellen of em gezegd heeft welke cursus hij dit jaar gaat gebruiken :p
kzal vanavond toch nog es naar de fak moeten, want ik vermoed dat daar m'n id-, studenten- en bankkaart uit m'n portefeuille zijn gesukkeld :s

edit: klees net in een ander topic dat het met u vant zelfde is. Foei toch :p

Ether

Legacy Member
metaphore zei:
zo dacht ik ook...
en nu zit ik hier weer

alles wederom gemist

pff waarom drink en slaap ik toch zo veel :)


Idem, gisteren om 4u30 naar huist gewaggeld, vanmorgen al meteen de les gemist, kben wel al om 2 boeken geweest (voor volgend semester :sop: ).
Nu wordt da weer zo'n zoektoch om te weten waar dak m'n boeken enzo voor het 1ste semester moet gaan kopen

aXl_

Legacy Member
mmmh, 4 posts op rij die niet naar hun aller eerste les zijn geweest. fout, fouter, foutst :)

metaphore

Legacy Member
we zullen maar weer eens in bed duiken...

ik hoop dat ik de 2e les van morgen haal om 10u
ik verwacht eerlijk gezegd dat het niet gaat lukken :p

metaphore

Legacy Member
Ether zei:
Amai, zo laat nog zo'n deftige post :p

khad anders toch genoeg gedronken :p
tjah typen lukt meestal nog wel

de les is toen wel mislukt moet ik zeggen :(

Ether

Legacy Member
Idem hier, kben niet gegaan maar blijkbaar was er ook gewoon geen les vanmorgen :lol:

Vanmiddag operationeel onderzoek, wat een kutvak lijkt me, prof is een halve egyptenaar dus kan niet perfect Nederlands, en de cursus is dan nog eens in het Engels ook :sop:

Da brent de stand op 1 van de 4 reeds gevolgde vakken dat er op het eerste zicht interessant uit ziet :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan