Archief - anti dronken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metaphore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Nee :p

tis zelfs nog beter om gewoon te wachten tot ge compleet nuchter zijd en dan te gaan slapen (ook al is dat soms pas den ochtend daarop), dan hedde echt nooit ne kater

als ge teveel drinkt wel heb ik gemerkt :(
zoveel sterke drank drink ik vanaf nu toch nimeer :p

denkimi

Legacy Member
wardkennes zei:
Wat is de beste remedie tegen drinken allez tege dronken worden sommige zeggen, eigeel drinken, andere zeggen slaolie één soeplepe drinken. . . iemand nog tips ? (een goeie maaltijd ?????)
beste remedie tegen dronken worden is geen alcohol drinken. ik zou niet weten waarom ge wel zou willen drinken maar niet dronken zou willen worden.

denkimi

Legacy Member
metaphore zei:
het allerbeste tegen een kater is eigelijk gewoon terug beginnen drinken..

maar uiteindelijk is da niet de gezondste oplossing volgens mij :p
eigenlijk niet. het beste is gewoon zodanig veel drinken dat ge de dag nadien nog zat zijt.

metaphore

Legacy Member
den-kimi zei:
eigenlijk niet. het beste is gewoon zodanig veel drinken dat ge de dag nadien nog zat zijt.

en dan optijd opstaan en terug aan de fles te gaan weliswaar ^^

[BAT] Hydra

Legacy Member
den-kimi zei:
Ik zou niet weten waarom ge wel zou willen drinken maar niet dronken zou willen worden.

De bedoeling van drinken is niet altijd om dronken worden, als dat wel zo is heb je een sociaal probleem.

Van grote hoeveelheden alcohol word je uiteindelijk zat, dat valt niet te stoppen met wondermiddeltjes. De thread is uitgedraaid in een discussie over:

Hoe verzacht je de pijn van alcohol terwijl je het genot ervan maximaliseert.

Quilombo

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Nee :p

tis zelfs nog beter om gewoon te wachten tot ge compleet nuchter zijd en dan te gaan slapen (ook al is dat soms pas den ochtend daarop), dan hedde echt nooit ne kater

da's ook nie waar ze, ken iemand en die was in de voormiddag beginnen drinken, tegen 's avonds (als de grote feestelijkheden eigenlijk gingen beginnen) had ie al een kater :D

Quilombo

Legacy Member
CyberLama zei:
Water kopen op café is not done. Sjeus, anderhalve euro voor wat veredeld kraantjeswater?

Cafés zijn verplicht om u gratis kraantjeswater te geven als ge daarom vraagt, maar bon... als ge da nie wilt kunde altijd ff aan de kraan gaan sloeberen in t wc he :)

Cola is trouwens ook uitdrogend, ge kunt beter geen frisdrank drinken. En waarom geen water van 1.5 euro vragen op café, enkel maar omdat je dan "minder waar voor je geld" hebt ofwat? Slaat toch op niets, als je liever water hebt drink je toch gewoon water en niet een cola, kost toch evenveel :eek:

JeanPerrier

Legacy Member
placebo pillekes kopen waarvan da ge echt geloofd da ze werken tegen nen kater en ge ga genen kater hebben of toch veel minder

aXl_

Legacy Member
kzal jullie morgenvroeg weten te melden of jullie wondermiddeltjes tegen katers geholpen hebben

Ether

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Nee :p

tis zelfs nog beter om gewoon te wachten tot ge compleet nuchter zijd en dan te gaan slapen (ook al is dat soms pas den ochtend daarop), dan hedde echt nooit ne kater


Zeker? Begint de kater dan feitelijk niet bij het nuchter worden?

Kdenk ook dat de grootte van je kater sterk afhangt aan het aantal uur da je gemaft hebt.. Als je tot een gat in de dag slaapt kan je mss gewoon doorheen je kater gemaft hebben e..

Tklotige is dak nog vrij vaak wakker word dak eigenlijk echt nog dronke ben, en das wel vrij hatelijk :sop: Zeker als je dan moet opstaan, man man :/

aXl_

Legacy Member
bwa, niet meteen een pauze gelaten voor ik ben gaan slapen, een dikke 5u geslapen en op een serieuze nadorst na voel ik me zo fris als een hoentje :woohoo:

n0sTRa

Legacy Member
zondag 1 van de ergste katers gehad :d Veel te veel leffe's en bier in korte tijd :)

Hellrabbit

Legacy Member
Quilombo zei:
da's ook nie waar ze, ken iemand en die was in de voormiddag beginnen drinken, tegen 's avonds (als de grote feestelijkheden eigenlijk gingen beginnen) had ie al een kater :D

wat had da wel nie geweest als em in slaap was gevallen? :p

en metaphore : alles in dienst van de algemene hilariteit he :p

metaphore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
wat had da wel nie geweest als em in slaap was gevallen? :p

en metaphore : alles in dienst van de algemene hilariteit he :p

mja ik kan €62 betalen voor die ijskast deur :s
voor de algemene hilariteit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan