ik ga naar mijn 4 van mijn overgrootouders aan mijn vaders kant (die van mijn moederskant zijn begraven in Bertem en dat is nogal ver)
waarom ga ik? omdat ik mee moet
mijn mening over kerkhoven: het minst nuttige gebruik van een ruimte die er kan zijn. mensen gaan dood, so what? tis leuk om naar iemand zijn halfvergane lijk te gaan kijken en wat na te denken over hoe hij/zij WAS
kijk naar foto's en films maar ga in gods naam toch geen dode mensen stockeren onder de grond gwn om hun aanwezigheid te kunnen voelen

wtf: )