Elavro
Legacy Member
Math'ke zei:Is dit de manier waarop je een geliefde herdenkt ?![]()
voor sommigen wel, voor anderen niet, moet je zelf maar uitmaken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Math'ke zei:Is dit de manier waarop je een geliefde herdenkt ?![]()
Iddmoehaa! zei:En vanaf wnr is iets dan geen commerciele brol?
kaartje kopen voor in den hemel geraken? 
maar in de Kerk geloof ik absoluut niet!Ziet gij ergens promotie gemaakt worden voor Allerheiligen zoals voor Valentijn? Valentijn is spotjes op de tv, radio, commercie in de kranten, winkels die een ganse hoek volledig aan de hartjes wenden, bedrijven die inspelen op de hype door hun producten een extra touch te geven, ...moehaa! zei:En vanaf wnr is iets dan geen commerciele brol?

².. beide grootvaders zijn overleden en ik merk dat mijn grootmoeders er plezier in hebben dat de familie even langs komt.Nfsuplayer zei:kga louter en alleen om men grootouders en ouders een plezier te doen.
joyraider zei:ik ga waarschijnlijk even langs bij het graf van mijn (ex-?)lief, die tragisch genoeg 2 weken geleden is overleden...
Ik zou het toch niet over mijn hart krijgen om er ex van te maken.Math'ke zei:Tis toch waar zeker, een groter commercieël circus dan da bestaat er gewoon niet, ik denk dat andere landen ons zelfs uitlachen dermee. Is dit de manier waarop je een geliefde herdenkt ?![]()
Math'ke zei:Van dag 1 op dag 2 zie je massaal veel volk op het kerkhof en na 2 dagen is dit fenomeen weer weg, dat noem ik commerciële blabla ja. Meedoen met de meuze is niets voor mij.
Ik heb 1 iemand die op het kerkhof ligt wegens zelfmoord maar morgen en overmorgen zal je mij daar niet zien, een persoon zit in je gedachten als herkenning en nagedachtenis en niet voor zomaar 2 dagen.
En valentijn mag dan nog commercieël zijn, het is een dag vol leuke emoties en daar doet iedereen maar al te graag aan mee maar als je denkt dat je de doden respect geeft door ze net op die ene dag te gaan bezoeken zit je er ferm naast![]()

Math'ke zei:Tis toch waar zeker, een groter commercieël circus dan da bestaat er gewoon niet, ik denk dat andere landen ons zelfs uitlachen dermee. Is dit de manier waarop je een geliefde herdenkt ?![]()
veel sterktejoyraider zei:ik ga waarschijnlijk even langs bij het graf van mijn (ex-?)lief, die tragisch genoeg 2 weken geleden is overleden...