Deetje
Legacy Member
ik ga ook niet akkoord met de term Commerciële brol, dit vergelijken met Valentijn vind ik dan ook erover.
Iedereen beleeft zijn verdriet op een andere manier en als dit is door dure bloemen op het grafzerk van hun geliefde te zetten dan is dat zo. Dat moet je respecteren. Mensen scheef bekijken omdat ze dit doen vind ik zielig.
Zelf ga ik wel eens langsgaan bij het graf van de broer van mijn partner. Maar wel wanneer iedereen weg is en het rustig is.
Iedereen beleeft zijn verdriet op een andere manier en als dit is door dure bloemen op het grafzerk van hun geliefde te zetten dan is dat zo. Dat moet je respecteren. Mensen scheef bekijken omdat ze dit doen vind ik zielig.
Zelf ga ik wel eens langsgaan bij het graf van de broer van mijn partner. Maar wel wanneer iedereen weg is en het rustig is.


Ik zou het toch niet over mijn hart krijgen om er ex van te maken.
