MaDDie
Legacy Member
Wie ga jij gaan bezoeken?
Ga je enkel op een van deze dagen naar het kerkhof?
Ik ga morgen mijn peter gaan bezoeken die 7 jaar geleden gestorven is.
Ik ga enkel op 1 november naar het kerkhof.
Je moet niet aan het graf staan om te herdenken vind ik.
En ik ga gewoon niet graag naar het kerkhof.
Maar ik ga puur omdat familie dat graag heeft.
Ga je enkel op een van deze dagen naar het kerkhof?
Ik ga morgen mijn peter gaan bezoeken die 7 jaar geleden gestorven is.
Ik ga enkel op 1 november naar het kerkhof.
Je moet niet aan het graf staan om te herdenken vind ik.
En ik ga gewoon niet graag naar het kerkhof.
Maar ik ga puur omdat familie dat graag heeft.

