Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
murrey zei:ik vergelijk mijn 6800GT's met een 9800SE(277/276) dat volledig unlocked is naar 9800PRO en op 410/335 kan draaien.
ik speel nu bvb het spel UT2004 bij hem en hier.
image quality op mijn 68GT is pakje beter echt.
zelfde bij NFS:MW
hij speelt et sple high en ik speel het high.
op zelfde sittings als hem zien mijn auto's er een pak beter uit.
een andere vriend heeft een 3500+ met een X800XL erin.
ik speel farCry daar en FarCry hier.
hier zien de schaduwen er beter uit als bij die X800XL maar voor de rest geen verschil.
n/o maar wat over die IQ gezegt wordt is dikke BS! IMO
a lolboostah zei:idd ma zoals hierboven ook aangehaald, gij sm3= iets efficientere berekening van sommige dingen, + in ut waarschijnlijk veel hoger fps daardoor lijkt meestal ook schoner
wittekakker zei:Met tegenspreken bedoelde ik niet ongelijk geven. Ik wou hem erop duiden dat nVidia ongeveer hetzelfde heeft gedaan ten tijde van 3dfx. En ATI bestaat ook al heel wat jaren, mss wel langer dan nVidia. Het was dus niet echt een David - Goliath gevecht waarbij iedereen sympathie heeft voor David, of ATI in dit geval.
Ik heb ook al een 9800pro en X300 getest, maar echt verschil in beeldkwaliteit heb ik niet gemerkt. Verschil in driverkwaliteit, wat bedoel je daarmee? Als een nieuw spel uitkomt durft het al eens slechte texturen weergeven, maar altijd staat er een nieuwe driver klaar bij nVidia om te downloaden, ik zie dus niet direct het probleem. Heeft ATI dan niet hetzelfde probleem met nieuwe games? Gebruiksvriendelijker hmmm, dan verkies ik zeker nVidia, mss omdat ik het al jaren gewoon ben.
CCC ken ik niet, het ding hoeft maar niet te crashen als ik het wil opstarten. Je hebt bij ATI tray tools een hele boel instellingen, dat klopt, maar zeg nu zelf, wie gebruikt die. Het is nergens goed voor de instellingen te veranderen.
Andere monitor aansluiten heb ik geen ervaring mee.
murrey zei:ik vergelijk mijn 6800GT's met een 9800SE(277/276) dat volledig unlocked is naar 9800PRO en op 410/335 kan draaien.
ik speel nu bvb het spel UT2004 bij hem en hier.
image quality op mijn 68GT is pakje beter echt.
zelfde bij NFS:MW
hij speelt et sple high en ik speel het high.
op zelfde sittings als hem zien mijn auto's er een pak beter uit.
een andere vriend heeft een 3500+ met een X800XL erin.
ik speel farCry daar en FarCry hier.
hier zien de schaduwen er beter uit als bij die X800XL maar voor de rest geen verschil.
n/o maar wat over die IQ gezegt wordt is dikke BS! IMO
187(V)URD@ zei:Dikke bullshit?? Jij 'vergelijkt' bij een vriend. Die 100% niet dezelfde instellingen heeft in game/windows + totaal andere drivers + hardware.

Trek eens een screenshot van welke instellingen je bedoelt als je wil.187(V)URD@ zei:Waarom zou het neit goed zijn als je veel instellingen kan veranderen? Iedere gebruiker heeft andere eisen en mede daardoor heb je veel mogelijkheden om je game aangenamer laten uitzien/spelen.