murrey
Legacy Member
dikke dikke ²blind_ripper zei:k gij wilt weten wat je in je handen gaat hebben , je hebt 2 mensen met 2 verschelende kaarten hier . cranox 7900GTX en ik X1900XTX dus wa wilt ge weten ovezr welke kaart , simpeler kan het niet. doeleindes gamen denk ik . zoasl dawn en ik gisteren zijden tegen elkaar , de nv of den ati zij bijde geen mis koop want een snellere gfx is er atm niet
![]()
. doeleindes gamen denk ik . zoasl dawn en ik gisteren zijden tegen elkaar , de nv of den ati zij bijde geen mis koop want een snellere gfx is er atm niet

Kwil gewoon eens een niet nvidia-kaart hebben (heb er al 3 gehad: GF2MX400, GF4TI4600 en GF6800GT). Waarom vraag je? Omdat het bedrijf ATI sympathieker is. Zo zie je maar. Niet enkel 2 FPS meer tellen (he Davion). Komt erop neer dat Nvidia een reclame gigant is en er in slaagt om ATI´s voordelen tov Nvidia af te stempelen als 'onnuttig' of 'slecht'. Enkel uit principe kies ik nu voor ATI, Nvidia zijn enorme kapitalistische klootzakken