x8xGodx8x
Legacy Member
Goede dag beste mensen
Ik heb momenteel een rampage extreme II met een core i7 940 processor en een 6 gig ram. Ik speel nu SWTOR op medium met mijn 2x 5770 vapors in crossfire en het game ziet er niet uit. Als ik ze clock geraak ik tot high gfx maar dan is het geluid van de kaarten te hoog en raakt iedereen er door geirriteerd
Zelf dacht ik te investeren in 2x 6970 kaarten.
De vraag is wat doe ik het best. Overstappen naar nvidia, wachten voor een 7970 (hoewel ik maar pcie 2.x heb) of heeft er iemand een alternatief ?
Viendelijke groeten
Ik heb momenteel een rampage extreme II met een core i7 940 processor en een 6 gig ram. Ik speel nu SWTOR op medium met mijn 2x 5770 vapors in crossfire en het game ziet er niet uit. Als ik ze clock geraak ik tot high gfx maar dan is het geluid van de kaarten te hoog en raakt iedereen er door geirriteerd
Zelf dacht ik te investeren in 2x 6970 kaarten.
De vraag is wat doe ik het best. Overstappen naar nvidia, wachten voor een 7970 (hoewel ik maar pcie 2.x heb) of heeft er iemand een alternatief ?
Viendelijke groeten

)