Archief - is deze pc geschikt voor gaming?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mdgf

Legacy Member
Da mobo is ook goed, heeft enkel geen eSATA, VGA, DVI en DP uitgangen, en ter compensatie wat meer usb 2.0 poorten. Is normaal gewoon niet interessant omdat die 10€ meer kost (130€).

Laat gerust die koeler liggen voor het moment (tenzij je echt stilte wilt, voor temps gaat dat niks uitmaken tenzij je sebiet serieus overklokt).

Tharionos

Legacy Member
vind ik echt spijtig voor je man

het is erg soms wat er in de winkels rondloopt

ik ken zelfs verhalen van winkels / banken / garage's die de klanten uitlachen in hun rug .

kvraag me soms af of die mensen zelfsrespect hebben :P

anyhow

sorry voor de rant en ik wens je enorm veel succes met je pc

speel je BF3 miss ? ^^

ik zou ook willen helpen maar weet niet waarmee :P


ps sorry voor de rare vraag maar


ik wist niet goed waar ik een topic moest aanmaken , dus ik hoop dat niemand het erg vind dat ik hem hier stel


ik wil men nieuwe pc deze keer nu zelf bouwen maar ik ben nog al nerveus , iemand wat tips ?



met vriendelijke groet

Musk

Legacy Member
Tips voor bouwen nieuwe pc:


Tutorials op youtube


U zelf effe ontladen voor je begint. (bv aardingspin stopcontact even aanraken.)

nervevar

Legacy Member
@tharionos

thnx!, apprecieer ik :) en nee ik speel bf3 niet, maar wel nieuwsgierig ernaar (tijdje css gespeeld)


anyways heb gezegd dat het goed was.. nu ng afwachten wanneer alles binnen is

Tharionos

Legacy Member
@ nervevar : succes en misschien kan ik je wel overtuigen naar de darkside ( BF3 )

@ reply's ivm met hulp voor mij

echt bedankt ik aprecieer dit .

met vriendelijke groet

nervevar

Legacy Member
voel me bijna belachelijk dat ik dit vraag maar kan ik wel op internet zonder netwerkkaart? en geluid zonder audio/geluidskaart?

Pedroo

Legacy Member
Dat zit allemaal op het moederbord. Dit zijn geïntegreerde zaken ;)

nervevar

Legacy Member
ok ik heb de pc hier staan, en eindelijk heb ik een pc die deftig draait en tot zover nog geen uitval heeft gehad!

Alleen heb ik nog een vraagje, ik heb me zon geluidsspreker set gekocht uit mediamarkt. Met 2 kleine boxjes voor links en rechts vn men scherm, en een subwoofer. Alleen krijg ik niks uit men subwoofer (afgezien van een enorm scherpe toon als ik het volume opdrijf) terwijl men kleine boxjes perfect werken.

Men subwoofer is ingeplugd op men scherm, en mijn kleine boxjes direct op men pc. Zelfs al wissel ik deze kabels blijf ik geluid hebben op men kleine boxjes maar niks op men subwoofer... Allemaal met gewone groene jack kabels (ken de term er niet van)

mdgf

Legacy Member
Bij de meeste 2.1 sets verbindt je de groene poort op je mobo met een ingang op de sub en daarop zitten 2 uitgangen waar je de speakers insteekt. Als je speakers op je scherm moet aansluiten dan ben je toch wel serieus de mist aan het ingaan.

En als het dat niet is lees dan gewoon de handleiding (of lees liever sowieso de handleiding).

nervevar

Legacy Member
ok gedaan, had gewoon men groene jack in men line up moeten stoppen...
En audiojacks in men scherm steken heb ik nodig om ps3 te kunnen spelen op me pc scherm, daarmee datk wss in die richting aan het denken was ^^"

het enige wat ik nu ondervind is een geratel wanneer het stil is uit men linkerbox en het bekende gsm geluid dat uit men boxen komt als ik een sms krijg fzo maar swat^^


Ik wil trouwens iedereen bedanken die hier gepost heeft en me de nodige hulp heeft aangeboden! Had wss een veel slechter systeem in handen gehad als ik hier geen navraag deed!

Bij deze hartelijk dank dus :)

nervevar

Legacy Member
sorry voor dubbelpost.


Krijg al foutmeldingen bij men harde schijf...

'er is een probleem met de harde schijf gevonden'
js0hz7.jpg




Is een nagelnieuwe harde schijf 0.o en staan enkel spelletjes en winamp op?
bij apparaatbeheer staat nergens een foutmelding...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan