mdgf
Legacy Member
Da mobo is ook goed, heeft enkel geen eSATA, VGA, DVI en DP uitgangen, en ter compensatie wat meer usb 2.0 poorten. Is normaal gewoon niet interessant omdat die 10€ meer kost (130€
.
Laat gerust die koeler liggen voor het moment (tenzij je echt stilte wilt, voor temps gaat dat niks uitmaken tenzij je sebiet serieus overklokt).
.Laat gerust die koeler liggen voor het moment (tenzij je echt stilte wilt, voor temps gaat dat niks uitmaken tenzij je sebiet serieus overklokt).

en nee ik speel bf3 niet, maar wel nieuwsgierig ernaar (tijdje css gespeeld)