Pedroo
Legacy Member
Yank zei:Als uw maat al geen moeite doet om met zijn offerte naar een andere winkel te gaan en te vragen of zij wat beter kunnen doen en dan nog eens teruggaan, dan gaat hij nog vaak wat aangesmeerd worden. Ik neem aan dat hij voor een auto gewoon de eerste de beste garage binnenstapt, niet naar andere garagisten gaat (al dan niet van hetzelfde merk) en de catalogusprijs betaalt zonder bijkomende extra's?
True story.
Zijne pa heeft die voor hem gekocht. Enfin, het zijn stinkend rijke mensen, dus die zullen niet op die cent gezien hebben. Maar toen ik vroeg wat er in zijn pc zat (omdat hij BF3 wou spelen), heeft 'm da zo via 'dxdiag' gezegd, en was toch ff in shock
. En diene winkel is qua stock/verschillende producten gelijk aan forcom.. Dus alleen al 't feit dat die manne daar een kaart van zoveel jaar geleden insteken.. :doh:En tuurlijk is de HD6950 een speciale kaart voor de kleinere pc-shops, die verkopen dat helemaal niet. 95% van hun klanten hebben gewoon simpele office-pc's nodig (waar ze een paar standaardmodellen voor hebben), de 5% andere zijn wat jongeren die wat willen gamen (maar meestal geen groot budget hebben) en er weinig van afkennen en al tevreden zijn omdat hun GPU van minder dan 100 euro 2GB geheugen heeft. Dus waarom zouden zo'n winkels zo'n kaart in stock moeten hebben die zo niet of nauwelijks zouden verkopen.
Okee, maar als ge in zo'ne winkel gaat werken, zou IK toch denken dat m'n die mensen hun kennis wat bijschaaft
. In den alternate krijge de werknemers daar wekelijks/maandelijks zo'n pc-magazine mee nr huis en die moéte da leze. Zo blijven die toch op de hoogte 
Ik vind het alleen 'jammer' hoe ik sommige mensen zichzelf zie afrippen met 'merkpcs', maar uiteraard weet niet iedereen af van zo'n winkels gelijk alternate.