Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nervevar zei:@assasio, welja als ik een pc ginder koop moet ik sowieso al die 860 vn de kredietnota niet betalen neemk aan.. das het beste nieuws datk in die jaar en een half al gekrege heb![]()
2.14. Mijn fototoestel is reeds twee keer in herstelling
geweest gedurende zes maanden in totaal. Ik heb
het een derde keer laten herstellen en heb het nog
altijd niet teruggekregen. Ik ben ongerust want
de garantietermijn van twee jaar is nu reeds bijna
overschreden? Kan ik om een nieuw toestel vragen?
De garantietermijn wordt opgeschort tijdens de periode die vereist is voor de herstelling van het toestel onder garantie.
De herstelling van uw fototoestel moet binnen een redelijke termijn gebeuren en zonder al te groot nadeel voor u. De verkoper moet dan ook rekening houden met de aard
van het product en met het gebruik dat u ervan maakt.
Voert de verkoper de herstelling niet binnen een redelijke termijn uit of brengt de herstelling voor u ernstige overlast mee, dan kunt u een prijsvermindering eisen of zelfs
de ontbinding van het contract. Gaat het om een klein gebrek aan overeenstemming,
dan kunt u geen ontbinding van het contract vragen.
Wat de terugbetaling betreft, kan de verkoper rekening houden met het effectieve gebruik dat u van het fototoestel hebt gemaakt sinds u het aankocht.
Voorbeeld: als een toestel dat een jaar geleden werd gekocht gedurende 3 maanden
in herstelling was, moet rekening worden gehouden met een effectief gebruik van 9
maanden.
Mijn gsm, die nog steeds onder wettelijke garantie
staat, kan niet worden hersteld en zal niet worden
vervangen omdat hij niet meer vervaardigd wordt.
De verkoper wil mij ter vergoeding een aankoopbon
overhandigen. Moet ik dit aanvaarden?
Is zowel herstelling als vervanging van uw gsm geen optie (te duur, stopzetting fabricage), dan wordt ter vergoeding soms een aankoopbon door de verkoper aangeboden.
Niets verplicht u echter om die te aanvaarden, u kunt van de verkoper terugbetaling
eisen, zoals voorzien in de wet
Zal ik zeker kunne gebruiken!klein vraagje wel: toen hij zag wat voor grafische kaart ik wou zei hij: amai ge wilt wel een speciale videokaart, in welk opzicht is die dan speciaal?
phate heeft enkel een de hd6950 gespecifieerd, das gewoon een chip (tientallen verschillende kaarten), zowat de meest populaire van het laatste jaar, als hij denkt dat dat speciaal is dan vraag ik me af wat die in hemelsnaam in een pc shop doet...nervevar zei:....
klein vraagje wel: toen hij zag wat voor grafische kaart ik wou zei hij: amai ge wilt wel een speciale videokaart, in welk opzicht is die dan speciaal?
en I5 2300 (160€
bespaar je ook nog wat uit. (Maar dan kun je later geen 2de GPU steken en niet overclocken.) Dan kun je ook nog besparen op de voeding en voor een lichter exemplaar gaan. 
Musk zei:Die mensen zijn zo genaaid als daar eens een klant met kennis van zaken binnenkomt. Zou ze kompleet belachelijk kunnen maken.

SXe zei:
Musk zei:Die mensen zijn zo genaaid als daar eens een klant met kennis van zaken binnenkomt. Zou ze kompleet belachelijk kunnen maken.
mrpatton zei:gelukkig kopen mensen met kennis van zaker daar geen pc(onderdelen)
.........Hoe kan m'n idd zo iemand laten werken in een pc-shop...
Als uw maat al geen moeite doet om met zijn offerte naar een andere winkel te gaan en te vragen of zij wat beter kunnen doen en dan nog eens teruggaan, dan gaat hij nog vaak wat aangesmeerd worden. Ik neem aan dat hij voor een auto gewoon de eerste de beste garage binnenstapt, niet naar andere garagisten gaat (al dan niet van hetzelfde merk) en de catalogusprijs betaalt zonder bijkomende extra's? Of als hij een grote lening nodig gaat hebben, gaat hij ook niet verschillende banken tegen elkaar uitspelen om een wat lagere rente te krijgen en zo duizenden euro's te besparen over 20-30-40 jaar?Pedroo zei:intressant topic'ske! Vooral 't laatste vind 'k grappig: dat die HD6950 een speciale kaart is... Hoe kan m'n idd zo iemand laten werken in een pc-shop. Ik zou alleszins niet of te goeie specs rekenen voor de prijs die jij daar zal moeten uitgeven.
Offtopic: Hier in Brasschaat is ook zo 'n klein winkel'ke: 'GENIOUS'. De prijzen aan wat ze hun hardware daar verkopen is alsook lachwekkend. Ne maat van mij, heeft zijn papa daar in november 2010 een "game-pc" laten samenstellen voor 1000 euro dacht ik. Wat steken die pippo's er daar in? Ne dual core (à là E8300) en ne 9800GT!!
DIe staken er dus hardware in van +- 2007?
DIe mannen van dieje winkel hebben er ook serieus van geprofiteerd dat mijn maat + z'n papa er niets van kende (al is hun geld geen enkel probleem). Schandalig hoe het er soms aan toegaat!
Hopelijk heb jij meer succes!