Archief - Game pc 1000-1200 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ATI

Legacy Member
Timotiza zei:
2x een 6990 in crossfire zou precies ook wel smaken in mijn systeem...
Al lijkt in filmpjes (vooral voor Battlefield 3) de 2x 590 het beter te doen.

Dus wat zou je nemen?

2x 6990 of 2x 590

Geen één van beidde!

Op welke resolutie speel je?

Timotiza

Legacy Member
Waarom geen van de 2?
Is er iets beter op dit moment? Uw 460gtx zekers, haha?

Ik speel op nog niks van pc, ben op het gemak aan het rondzien om iets samen te stellen.

Vic 40+

Legacy Member
Met de msi heb je nog de mogelijkheid om gebruik te maken van de ingebakken grafische kaart van de cpu mocht je graka eens stuk gaan.

__MC__

Legacy Member
oke en voor de cpu koeler welk zou ik daarvoor nemen ? ik ga de i5 zowiezo overclocken na een tijd

-BVR-

Legacy Member
Timotiza zei:
2x een 6990 in crossfire zou precies ook wel smaken in mijn systeem...
Al lijkt in filmpjes (vooral voor Battlefield 3) de 2x 590 het beter te doen.

Dus wat zou je nemen?

2x 6990 of 2x 590

Dan gaat ge uw budget wel wat mogen opschroeven met een paar honderden euro's :p

Timotiza

Legacy Member
BramVroy zei:
Dan gaat ge uw budget wel wat mogen opschroeven met een paar honderden euro's :p

Geld is niet echt een probleem voor mij.
Voor de topic starter wel aangezien hij een limiet heeft gegeven van 1000 - 1200euro.

Musk

Legacy Member
Timotiza zei:
Geld is niet echt een probleem voor mij.
Voor de topic starter wel aangezien hij een limiet heeft gegeven van 1000 - 1200euro.

Niet zeveren dat 6990 en 590 CF/SLI verschil is te zien in BF3. Dat is toch complete overkill voor eender welke game.


Ik denk dat jij totaal niet door hebt hoeveel lawaai zo'n kaarten maken? Das hetzelfde als dat je moeder de hele dag door zou stofzuigen op je bureau'tje.


Het samenstellen van een setup is vooral zoeken naar balans tussen de verschillende onderdelen onderling, rekeninghoudend met de vereisten van de eigenaar.

ATI

Legacy Member
Timotiza zei:
Waarom geen van de 2?
Is er iets beter op dit moment? Uw 460gtx zekers, haha?

Ik speel op nog niks van pc, ben op het gemak aan het rondzien om iets samen te stellen.

Mijn 460gtx 1gb was toen 2jaar geleden wel best bang for buck eh wiseass.

Op welke resolutie ga je spelen,wat met zo'n videokaarten als jij wilt ,moet je wel eyefinity doen anders is het gewoonweg belachelijk.

Wat ik zou doen? 2x 7870 of 2x 7950!

Als je niet kunt wachten? 2x 6870

edit: en maak uw eigen topic is aan,vanplaats dees te kapen

ShotaCat

Legacy Member
ATI zei:
Mijn 460gtx 1gb was toen 2jaar geleden wel best bang for buck eh wiseass.

Op welke resolutie ga je spelen,wat met zo'n videokaarten als jij wilt ,moet je wel eyefinity doen anders is het gewoonweg belachelijk.

Wat ik zou doen? 2x 7870 of 2x 7950!

Als je niet kunt wachten? 2x 6870

edit: en maak uw eigen topic is aan,vanplaats dees te kapen

Dat is zo'n gastje die een PC samenstelt met 16GB RAM en 500 euro kaarten in crossfire op alternate.be en dan vraagt aan de mama of hij een nieuwe computer mag hebben :p

__MC__

Legacy Member
aah oke dacht ik al want ik betaal die pc dus zelf en vraag gewoon om raad :)

Vic 40+

Legacy Member
Nee ze hebben het over die ander die eens een eigen topic zou moeten starten.

Als cpu koeler heb je geen verkeerde gekozen wat ik ervan kan vinden aan reviews.
Ik zou zelf voor de volgende zijn gegaan,
ALTERNATE - HARDWARE - Koeling - Processor - Thermalright HR-02 Macho

2 reviews,
Thermalright Macho HR-02 CPU Cooler

Thermalright Macho HR-02 CPU Cooler | Thermalright,Macho HR-02,CPU Cooler,High-Performance,Heatsink,Reviews,David Ramsey,Thermalright Macho HR-02 CPU Cooler High-Performance Heatsink Review by David Ramsey

Maar uiteindelijk is een persoonlijke keuze en die van jou is zoals ik al heb gezegd geen slechte.

Brick Top

Legacy Member
Negeer die Timotiza gewoon. Dat hij zelf een topic aanmaakt en hopelijk wat minder arrogant doet tegen de mensen die hem nota bene willen helpen...

__MC__

Legacy Member
wow die is wel extreem groot :P maar ziet er wel bangelijk goed uit bedankt

Timotiza

Legacy Member
Was niet mijn bedoeling arrogant te doen dus back on topic.
Zal erover stoppen, heb mijn keuze al gemaakt wat kaarten het worden.

Vic 40+

Legacy Member
Als je het 2e review leest dan kan je zien,al kan dat per mobo verschillen,dat je ram er b.v. weinig last van zal hebben en in het 1ste review word in de derde tabel goed aangegeven dat ie lekker stil is.

ShotaCat

Legacy Member
__MC__ zei:
aah oke dacht ik al want ik betaal die pc dus zelf en vraag gewoon om raad :)

Je hebt een zeer vrij budget, dus ik zal mij nekeer laten gaan :)

Case: Aerocool XPredator Evil Black Edition (Jouw keuze)
CPU: Intel Core i5-2500K
GPU: SAPPHIRE Radeon HD6970 2GB
HDD: Western Digital WD20EARX (Caviar Green 2TB)
SSD: Crucial CT064M4SSD2 64GB
RAM: Corsair 8GB DDR-1333 Kit
Mobo: ASUS Sabertooth P67
PSU: Cooler Master Silent Pro M 700W

Totaal: 1228,39
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan