Archief - AMD of INTEL (geen flames please)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AMD of INTEL ?


  • Totaal aantal stemmers
    186
  • Opiniepeiling gesloten.

Mr. M

Legacy Member
Sindweller zei:
hehe lolz :p ja ge hebt gelijk maar zelf al was het om naa rporno te kijken zou ik amd nog teeds aanraden ;)
er zijn zeker belangrijkere dinge op te doen dan naar prono zien ook ze :p
ma soit
e paar jaar gelede deed ik ook ni anders dan game op menne pc, ma als ge ouder wordt zwakt da duidelijk af :)

saikoboarder

Legacy Member
ik heb nu een 660 vanwege financieele redenen en vanwege gebruik (game niet veel en kreeg fixe korting op intel)
moest ik momenteel een dual core kopen en geen budget hebben ging ik voor de fx60.moest ik een ruim budget hebben ging ik voor de nieuwe yonah die beter presteerd als de amd x2 3800+ en maar 37Watt verbruikt.

Gothrek

Legacy Member
saikoboarder zei:
ik heb nu een 660 vanwege financieele redenen en vanwege gebruik (game niet veel en kreeg fixe korting op intel)
moest ik momenteel een dual core kopen en geen budget hebben ging ik voor de fx60.moest ik een ruim budget hebben ging ik voor de nieuwe yonah die beter presteerd als de amd x2 3800+ en maar 37Watt verbruikt.
come again?
die nieuwe yonah kost ook veel meer en presteert hetzelfde als een 3800+ of lichtjes beter

Gothrek

Legacy Member
Mythic zei:
gebruik je dan pc meer voor zware rekenkracht raad ik je toch aan voor de intels te gaan zoals vele benchmarks al hebben aangetoont zijn die daar gewoonweg sterker in.
laat dan maar eens wat benchmarks zien aub, want hier geloof ik niks van

saikoboarder

Legacy Member
het topmodel van de yonah kost idd 650$ maar de 2ghz versie is al te vinden vanaf 350$ tot 400$ en ze presteren beter dan de 3800+ sommige test zitten ze sterk in de buurt van de x2 4200+
hij is op 65nm geproduceerd,verbruikt 27Watt wat je passief kunt koelen of extreem over clocken

Chojun

Legacy Member
Gothrek zei:
daar sucken ze juist nog neiger in
Oh :oink: ik dacht dat wereld record op naam van Intel stond 16/17sec met een 670?
dat is al verbroken?
Wat gaat het snel tegenwoordig :)

Sergeant_bob

Legacy Member
saikoboarder zei:
het topmodel van de yonah kost idd 650$ maar de 2ghz versie is al te vinden vanaf 350$ tot 400$ en ze presteren beter dan de 3800+ sommige test zitten ze sterk in de buurt van de x2 4200+
hij is op 65nm geproduceerd,verbruikt 27Watt wat je passief kunt koelen of extreem over clocken

passief kunt koelen O_o

coowl lijkt me zalig :D
dan kunde pas overclokken ^^ een fanneke erop en lets go ^^

@ gothrek: bij google kwam ik superpi record op dit uit:
17sec met een oude PI
en 18 sec
van dezelfde mens :)

Gothrek

Legacy Member
raar, bij mij nu ook niet meer, wtf,khebbet daarjust nog bekeken

ComputerVISTA

Legacy Member
Sindweller zei:
hehe lolz :p ja ge hebt gelijk maar zelf al was het om naa rporno te kijken zou ik amd nog teeds aanraden ;)



das de beste reden dak ooit gehoord heb voor ene bepaald merk te kopen :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan