Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)


Grutman zei:AMD heeft voorlopig alleen DDR2 (en DDR3, XDR) + eventuele verhoging van de FSB in het vooruitzicht (F-stepping). Daar verwacht ik eerlijk gezegd helemaal niet veel van, alleen de warmte uitstoot zal nog stijgen met het oppompen van die FSB.

Grutman zei:Heb hier een Sempron64 2800+ @ 3400+ en nen Intel Precot 3.0EGhz.
Logisch natuurlijk, maar die Intel werkt veel vlotter hoor. In games is het verschil veel minder.
'k ben een beetje Athlon 64-fanboy maar ik verwacht het komende jaar slechte dingen voor AMD.
AMD heeft voorlopig alleen DDR2 (en DDR3, XDR) + eventuele verhoging van de FSB in het vooruitzicht (F-stepping). Daar verwacht ik eerlijk gezegd helemaal niet veel van, alleen de warmte uitstoot zal nog stijgen met het oppompen van die FSB.
Intel daarentegen zie ik helemaal terugkomen met de Conroe (Q3 '06). Ze zitten ook al op 65nm, en dat lijken ze al goed onder de knie te hebben.
Plus die Pentium-M architectuur dan nog...
Hopelijk wordt de K10 even vernieuwend als de K8 + nForce4 waren, anders vrees ik wat voor AMD
Edit: met de FX-60 blijkt wel degelijk dat ze trouwens aan hun plafond zitten: K8/9 @3Ghz zit er niet direct in. Tot ze natuurlijk overstappen op 65nm, maar AMD kennende kan dat nog even wachten (K10?)

(wss door 400mhz ram tov 266mhz ram)computer xp zei:Je bent 80% van je dag bezig met dingen te unzippen en snel switchen van schermen en zware progs? ga voor intel.
das mijn info en persoonlijke raad.

-=MAD=-Phoeni^X zei:ga dan voor een dual core AMD![]()