r1sthebest
Legacy Member
Ik heb hem dus ook. Ziet er redelijk degelijk uit, maar wat een trage draadloze internetverbinding!!! Mijn vorige was ook een medion van bijna 10j oud, en daar was de (draadloze) intenet verbinding véél sneller. Ik heb wel "uitstekende" verbinding,wat ik op de oude zelfs niet altijd had. Maar alles opent hier veel trager op het internet! (snelheid: 36,0 Mbps) Wat kan ik daar aan doen?
Zou dit kunnen liggen aan de "kwaliteit" van de netwerkkaart. Die is van "azurewave" denk ik. Hier heb ik al iets gelezen wat een oplossing zou moeten geven Tips detail*/*Vara Kassa Maar ik snap het niet echt. Ik had bij mijn vorige wel een verlengkabeltje met antenne, maar bij die nieuwe kan ik dit niet monteren want er zit geen antenne op.
Zou dit kunnen liggen aan de "kwaliteit" van de netwerkkaart. Die is van "azurewave" denk ik. Hier heb ik al iets gelezen wat een oplossing zou moeten geven Tips detail*/*Vara Kassa Maar ik snap het niet echt. Ik had bij mijn vorige wel een verlengkabeltje met antenne, maar bij die nieuwe kan ik dit niet monteren want er zit geen antenne op.
. Het is alsof je muziek beluisterd op een oude gsm. Ook is het belachelijk dat het geluid achter het scherm is. Nu heb ik dus een extra kost. :doh: Of zijn er nog dingen aan te passen.

)