Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

SXe zei:Zeker niet slecht die Aldi pc.
Volgens mij is het onmogelijk om een gelijkaardige pc samen te stellen voor die prijs.(Zo'n HDD alleen al kost nu al 200 euro denk ik)
Dan heb je nog garantie.alilsneaky zei:Koop geen medion, ze staan er om bekend dat ze heel slechte voedingen gebruiken.
Ben normaal zelf helemaal geen voeding nazi maar ken 2 maten die er 1 gehad hebben en bij allebei was de voeding dus ook stuk binnen de 2 jaar.
+goedkoop moederbord
+brolcase (man die aldi pcs van hen waren lawaaimakers)
+550 ti is niet echt ne vette (voor die prijs van die pc valt dat natuurlijk nog mee).
Op 5 december kondigt AMD hun nieuwe 7xxx serie kaarten aan, mss toch best die paar dagen wachten tot dan om een beslissing te maken.
.westelboy zei:Dit lijkt me inderdaad een degelijke pc voor de prijs. Natuurlijk heb ik ook mijn twijfels in verband met de behuizing en het moederbord. Toch ben ik van plan om zaterdag de pc te kopen samen met het beeldscherm.
Maar ik vroeg mij af wat ik zaterdag kan verwachten. Is het de bedoeling dat je vroeg voor de deur gaat staan en dan spurten om de computer te krijgen of heb je een voormiddag de tijd om het te kopen.
phate_13 zei:Zolang ze maar binnen de 2 jaar stuk gaan dan.Dan heb je nog garantie.
En bij mij weten is er niets mis met de aldi-voedingen, en gebruiken deze gewoon fortron modellen.
En natuurlijk is het een goedkoop moederbord, niet zo'n goede case. Je lijkt de prijs totaal uit het oog te verliezen. En de GTX550Ti is misschien "gene vette" maar wel stukken beter dan eender welke andere pc voor dat budget die je kunt vinden. Dus eigenlijk is deze zeer goed.

dat ging nog perfect zelf de voeding kon het aan zonder enige moeite, en nog nooit geen enkel probleem mee gehad dus mij hoor je niet klagen
draai bf3 perfect op high met deze pc, en deze werkt zeer snel ook 
