Babs
Legacy Member
elabakes!
Kzen hier weer met een wild voorstel
Binnen een dikke twee maanden verjaar ik, en kzou eens iets willen doen dat zeker de moeite is.
Dus dacht ik, denkende aan sabe die zei van "damn gij ebt wel nen grote tuin, int vervolg moede daar es een fuifke in houden" dacht ik van het mss toch te realiseren.
Maw, der komt MISSCHIEN weer een fuif in mne tuin dees keer.
Maar ik heb natuurlijk dezelfde problemen als vorige keer. Van mijn materiaal is er voorlopig nog geen sprake, omdat ik nogal een paar probleemkes heb :doh:
Dus ik zit zonder, en heb materiaal nodig dan. Ik spreek vooral de mensen aan rondom Gent misschien (kijkt ff richting Djprobe en Flipkikker
) of gewoon wa mensen die wa moeite zouden willen doen om hier materiaal te krijgen.
Mijne tweede probleem horen sommige mensen denkek liever: ik heb dj's nodig
alle genres zijn welkom (wel nie teveel jumpy omg
), back2back's is natuurlijk ook altijd tof om bezig te zien enzo
dus moest ge kunnen in dit weekend, laat iets weten in dit threadje en ik zie es rond wat er allemaal is.
En natuurlijk ja, interesse om af te komen?
Het is het weekend van 13-14 mei (zat./zondag bday) en mijn tuin bevindt zich naast mijn huis, omgeving Gent. Tis makkelijk te bereiken met trein/bus.
Tis allemaal belange nog NIET zeker, ik start dees threadje gewoon redelijk vroeg om te peilen tot hoever het mogelijk is.
Als ge hier zijt om te zeveren, zit ge verkeerd. Hou het dus deftig, zodat het voor de modjes ook makkelijker is.
Ik dank u
Kzen hier weer met een wild voorstel
Binnen een dikke twee maanden verjaar ik, en kzou eens iets willen doen dat zeker de moeite is.
Dus dacht ik, denkende aan sabe die zei van "damn gij ebt wel nen grote tuin, int vervolg moede daar es een fuifke in houden" dacht ik van het mss toch te realiseren.
Maw, der komt MISSCHIEN weer een fuif in mne tuin dees keer.
Maar ik heb natuurlijk dezelfde problemen als vorige keer. Van mijn materiaal is er voorlopig nog geen sprake, omdat ik nogal een paar probleemkes heb :doh:
Dus ik zit zonder, en heb materiaal nodig dan. Ik spreek vooral de mensen aan rondom Gent misschien (kijkt ff richting Djprobe en Flipkikker
) of gewoon wa mensen die wa moeite zouden willen doen om hier materiaal te krijgen.Mijne tweede probleem horen sommige mensen denkek liever: ik heb dj's nodig
alle genres zijn welkom (wel nie teveel jumpy omg
), back2back's is natuurlijk ook altijd tof om bezig te zien enzo
dus moest ge kunnen in dit weekend, laat iets weten in dit threadje en ik zie es rond wat er allemaal is.En natuurlijk ja, interesse om af te komen?
Het is het weekend van 13-14 mei (zat./zondag bday) en mijn tuin bevindt zich naast mijn huis, omgeving Gent. Tis makkelijk te bereiken met trein/bus.
Tis allemaal belange nog NIET zeker, ik start dees threadje gewoon redelijk vroeg om te peilen tot hoever het mogelijk is.
Als ge hier zijt om te zeveren, zit ge verkeerd. Hou het dus deftig, zodat het voor de modjes ook makkelijker is.
Ik dank u




HORROR ende EVIL
)
Vanwaar zijde Ele ?