Archief - manowar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jolly_ranger

Legacy Member
welke cd vind je het beste van hen?

mijn persoonlijke mening: warriors of the world, vooral voor het openingsliedje:


call to arms.
ma eigelijk alle rest is ook zeer goed.


let's hear!

Defees

Legacy Member
MANOWAR!!! MOEHAHAHAHAHAHAH LET ME BEGIN

beste CD => triumph of steel => persoonlijke reden => eerste metal cd

beste lieke => Hand Of Doom

Schoonste lieke => American Trilogy

beste kick ass intro riff => Metal Daze


Manowar kicks assssss!!!!!!!!

em alles der van buite unne nieuwste single dien een van de dagen in de winkel zal liggen en dien ene live cd

't is dan ook mijn favoriete band

jolly_ranger

Legacy Member
haha, hand of doom is ook vanop warriors of the world :p
ma toch vind ik call to arms mooier :p


btw, wie weet meer over die groep? ik ken ze nog maar sinds dit weekend.
tlijjkst me precies een groepje engelse oorlogs strijders :)

Defees

Legacy Member
ik heb hand of doom gebruikt in 't enigste clipke op www.sircone.be het heeft een eel andere betekenis nu

khem zelf Karl Logan Plectrummekes :p

plus echte handtekening van den band... op ne poster :)


't zijn amerikanen = > Joey De Maio (bass en song writer), Eric Adams (zanger), Karl Logan(gitaar) en Scott Colombus (drummer)

zijn al bezig van '79 dacht ek , Karl logan is juist gecrashed me zijne moto, heeft nen gebroken arm en daarom kunnen ze nog ni direct op tour

die hebben ook een eigen label MagicCircle me onder andere Rhapsody en Holyhell der in dacht ek...

vorig jaar opgetreden in Earthshakerfest duitsland met een symfonisch orkest... tzijn langharige dudes met veel leer aan... en wa nog meer te melden?

jolly_ranger

Legacy Member
defees, ge krijgt mijn stem alvast op zwam, maja zeg da tegen de mods daar, da ge een +1 krijgt van stuart little, dan kenne ze me meteen ;)

euhm ja wa meer te melden? welja vanwaar komen die teksten eig. ? precies oproep voor een burgeroorlog :p

Defees

Legacy Member
Joey de maio schrijft veel teksten over oorlog omda Manowar een soort gevoel van oorlog is volgens em en Manowar is ook een soort kwal trouwens, Fast Taker ga dan gewoon over een maske, en joa gewoon, waarom zijn Metal teksten gewelddadig, en ik kom op voor ZwamVijzer, mor ik ben gekicked van het zwam forum dus ik kan geen propaganda starten !!!

boozeke

Legacy Member
Manowar
vorig jaar gemist in tsjechie omdak in de klniek lag.
altyd al major fan geweest,Metal Warriors en Fighting the World zijn bangelijke liekes

Defees

Legacy Member
ik mocht en kon naar Earthshaker fest, mor ik moest iemand hebbe die mee wou, en niemand wou mee :'( hem mijn tickets op e-bay verkocht dan maar :^)

boozeke

Legacy Member
dom :p
wrm ni alleen nor festival gaan
ge leert altijd wel volk kennen

Defees

Legacy Member
mjoa ik ben al 3 jaar manowar dinges aan't verzamelen :) ik gaan hoogstwaarschijnlijk met hunnen volgende tournee (niet die da nu juist is verzet) gaan, en dan roadie spelen ofzo, (eerst aanvragen of'k in de bus mag :p ik gaan mij inwerken in het Manowar wereldje zeg ik u)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Jij beslist even zelf of je roadie mag zijn bij Manowar?

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik vervang Steve Harris bij Maiden op de volgende tour.

Hellrabbit

Legacy Member
allemaal wannabe's

volgend jaar sta ik op wacken met men eigen band !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan