Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
We hebben eigelijk nog geen discussiethread over dit spel, terwijl het dat toch wel verdient :p

Deze thread mag voor alles gebruikt worden, screens, vids, mods die uitgekomen zijn.

Ik haal al mijn mods van www.rfactorcentral.com

Aanraders zijn CTDP 2005, FSONE 2006, PCC Mod 2007 en Nordschleife 2007.

128MB

Legacy Member
PCC 2007 is uit.

Heeft schonere cockpit, betere geluiden en betere handling.

Crashen is zelfs shikker : D zijn precies crashgeluiden genomen uit onboardfilmpkes.

Champcar en Megane Trophy zijn ook tof.

Kijk ook binnekort uit naar de Bugatti Veyron!

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
PCC 2007 is uit.

Heeft schonere cockpit, betere geluiden en betere handling.

Crashen is zelfs shikker : D zijn precies crashgeluiden genomen uit onboardfilmpkes.

Champcar en Megane Trophy zijn ook tof.

Kijk ook binnekort uit naar de Bugatti Veyron!

Ik weet het, het was de 2007 die ik bedoelde :p

Champ Car is inderdaad ook zeer leuk :)

128MB

Legacy Member
Juist met de pcc gereden op de ring.
Bandjes worden vlug heet :p

Zwijger

Legacy Member
Nordschleife 2007 is echt wel het vetste circuit in rfactor

128MB

Legacy Member
fragske zei:
zware framedrops met PCC07 :(
pcc07 en nordshleife zijn pc killers :p

Ik met alles op full het perfect spelen maar als 20auto's ofzo in beeld zijn krijg ik artifacts :s

fragske

Legacy Member
128MB zei:
pcc07 en nordshleife zijn pc killers :p

Ik met alles op full het perfect spelen maar als 20auto's ofzo in beeld zijn krijg ik artifacts :s

Tis de pcc07 mod zenne, heb geen drops op nordschliefe2007.
Ik vin da raar, want de auto's zelf zien er helemaal ni zo overdreven mooi uit.

Maar soite, sauber 2007 is ook wel nen aanrader ja :)

128MB

Legacy Member
Ik vind ze er wel schoon uitzien, nie dat ik er veel op let want ik zit toch in de cockpit.

Mee

Legacy Member
Iemand goesting om een beetje te rijden? :unsure:

Zeg welke mod en welke track en ik start ne server...


zonder TC :p

fragske

Legacy Member
telt da ook voor op de vrl-simracing server bartje? :p

edit : nieder geval zeer mooie tijd :)

Rubmifer

Legacy Member
weet er iemand ne winkel waar da ge da gewoon op dvd kunt kopen?
liefst in belgie of nederlands, en ook liefst online koopmogelijkheden

fragske

Legacy Member
ge krijgt da naart schijnt der bij als ge ne logitech G25 aanschaft

Rubmifer

Legacy Member
laat maar, men broer heeft het ooit gekocht, en men gaat nu die code doormailen. Straks ga ik da gewoon downloaden op de site van Rfactor, die code ingeven, en dan kannek opelijk spelen :)

DisturbedMR

Legacy Member
Ge kunt de cd versie via de site van ISI bestellen maar denk niet dat er winkels zijn die het verkopen.

Rubmifer

Legacy Member
ja,kem da ondertussen al gezien, ma da is dus niet meer nodig :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan