Archief - PS3 of Xbox360?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrXarnus

Legacy Member
Omdat nu eens wat geld over heb zou ik graag een PS3 OF Xbox360 kopen (Te duur om beide te kopen en van genoeg games te voorzien).
Ik speel graag RPG's en Japanse games in het algemeen, alhoewel een Racer ook eens leuk is.
Momenteel kies ik voor de Xbox360 omdat deze minder kost.
Alvast bedankt.

boeffel

Legacy Member
ps3:

pro:
- kaske is tijdloos + ik vind het veel beter
- psn is gratis
- andere functies
- toffe exclusive games (uncharted/RaC/GT5,...)
- interface spreekt mij aan

con:
- 'duur' (ik heb het voor 600 euro gekocht, dus ni zagen dat 300 teveel is :p)



Xbox:

pro:
- goeie online (heb ik horen zeggen)

con:
- er was iets met wifi of hdd ofzoiet da er ni bijstak en da ge nog moest bijkopen




PS: van den xbox ben ik ni echt zeker. Ik heb PS3 en ben er enorm content van, en let ni op de prijs, want het is iets da ge enkele jaren gebruikt, dus mag da ook wa meer kosten

den crack

Legacy Member
Voeg er ook maar aan toe dat je moet betalen voor xbox live, een dienst die perfect gratis kan zijn.

F*** microsoft, geldhoeren :angry:

MrXarnus

Legacy Member
Is Xbox Live nu ook niet gedeeltelijk gratis geworden? (Heb ik ergens gelezen)
Moet er nog aan toe voegen dat ik nauwlijks online speel en graag mijn games cheap koop,ik betaal nooit meer dan 40 euro voor een nieuwe game.

boeffel

Legacy Member
MrXarnus zei:
Is Xbox Live nu ook niet gedeeltelijk gratis geworden? (Heb ik ergens gelezen)
Moet er nog aan toe voegen dat ik nauwlijks online speel en graag mijn games cheap koop,ik betaal nooit meer dan 40 euro voor een nieuwe game.

pakt dan maar nen xbox

hoewel ps3 veel beter is

thelordofpee

Legacy Member
Dat er met Xbox meer problemen zijn i.v.m. de console, in tegenstelling tot PS3. Zo hoorde ik eens dat een game je console gewoon kapot maakte, gewoon door af te spelen. (Waarschijnlijk is dit al lang verholpen, maar toch.)

Fraze

Legacy Member
Ik vind playstation gwn het degelijkste, maar xbox kan ook leuk zijn, tis te zien welke exclusives ge wilt spelen natuurlijk.

ULTRAnumb

Legacy Member
xbox live is betalen om online te gamen
"gedeeltelijk" mijn kloten, alleen demo's downloaden zijn gratis ofzo
maar facebook, online gamen, etc etc is dokken

V1nce

Legacy Member
Ps3 natuurlijk, veel betere exclusieve en ook veel meer, dit jaar heeft de 360 maar 2 noemenswaardige exclusieve terwijl de ps3 er bijna 10 heeft.

Online op ps3 is gratis waardoor dat ook veel beter is als je niet veel online speelt, tenzij jij graag betaald voor op de 360 maar af en toe online te kunnen gamen.

Het verschil in prijs tusse de 360 en ps3 is 50 euro, als ge dan betaald voor online op de 360 is de prijs al gelijk, terwijl ge bij de ps3 ook nog is ne blu ray speler erbij hebt.

prometheus03

Legacy Member
best eens kijken wat je vrienden hebben (zeker voor online te gamen)

dan wel eens zien of je zelf veel online wilt spelen. Ik speel slecht sporadisch eens online dus dan is het wel hand dat psn gratis is voor de keren ik het maar gebruik.

ps3 speelt blu-rays af, iets wat ik een zeer groot pluspunt vind. De meeste videotheken hebben al een deftige keuze in blu ray, zeker bij nieuwe films
en de kwaliteit is echt subliem. dus afhanlijk van je tv en audio setup kan dit ook mee spelen


voor de rest zijn ze beiden heel goed om als media station te gebruiken (films en series streamen van op je pc). Dit is bij mij goed voor 80% van de tijd mijn ps3 aanstaat

MrXarnus

Legacy Member
Hmmm...PS3 dan maar,als ik voor online moet gaan betalen is de fun er voor mij af.

MrXarnus

Legacy Member
Lees: ni veel dus wel een beetje,dus zou ik liever niet betalen voor online,dus wordt het waarschijnlijk PS3.

Bart Religion

Legacy Member
De beste RPG-(reeks) van 't moment is Mass Effect en die heb je niet op ps3. (Wel het vervolg, maar niet de eerste dus)

RPG fan? --> Xbox360 dus.

Daarom heb ik er toch een gekocht ipv een PS3

(Over JRPG spreek ik mij wel niet uit, daar ken ik niks van)

Rubentje

Legacy Member
Voor Westerse RPGs kun je beter een 360 kopen vind ik. Voor Japanse RPGs dan weer PS3.

UnFinished

Legacy Member
PS3.

RPG's met hopen (Dragon Age, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII, Valkyria, binnenkort Kingdom Hearts, Resonance of Fate, Fallout, White Knight Chronicles, Demon's Souls, Oblivion,...) en qua Japanse exclusive-games imo een beter aanbod dan de Xbox 360 (Metal Gear Solid, Gran Turismo 5) alhoewel er ook een paar zijn die beter draaien op xbox (Bayonetta bvb).

Yones

Legacy Member
Tja, zoals hier eerder aangehaald: kijk eens op wat u vrienden gamen? Niets zo leuk om samen met wat maten online te kassen. Of dit nu op een ps³ of 360 is.

Ikzelf ben een xbox man, dus mijn advies kun je al raden ;)
Idd het betalen voor live is mss wel een minpunt. Maar als je wat uitkijkt kan je online véél goedkopere abbo's aanschaffen.

€36/jaar = €3/maand.

Valt dus nog goed mee.

georgiodavid

Legacy Member
Je moet zien welke games je liefst speelt en welke kwaliteiten je belangrijk vindt om te gamen.

wat betreft de kwaliteit van xbox live verbinding
ergens gelezen dat in het spel cod b ops op PS3 online in de map waar trein passeert in xbox versie, in ps versie die staat daar gewoon stil, is het waar? dat is toch een van de mooiste effect s die de sfeer nog meer verdieppen en realistischer maken
voor zulke dinges heb ik geld wel over voor kwalitatieve live mogelijkheden, tegenwoordig voor klein 40eu geraak je aan LIVE

belangrijkste + punten waarom ik voor xbox ga zijn
+lekker ergonomische up to date Controller want eendert wat je bestuurt auto of robot of gamen het is toch belangrijk dat stuur lekker in hand zit.

+downloaden terwijl je gamet en dan gewoon spelen (zonder eerst nog op installatie te wachten gelijk PS)

+party chat en zo en wat ik onmisbaar vind is muziek (b.v.tijdens nazi zombie lekker hard rock metal)
+xbox all inclusief , goedkoper dan PS3 en er zit niet eens headset bij en wat kost da ? 50 euro nog is.
+rechargable pillen klaar als reserve voor de controller opgeladen simpel met oplader met oplader die iedereen denk ik thuis gebuikt voor verschillende toestellen (ps kan alleen als de conslole opstaat of wel aparte ding kopen .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan