Archief - Laatste speeldag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Archeoloogke

Legacy Member
Omdat het volgende week laatste speeldag is bij ht, nu al het topic voor volgende week :unsure:.

Ook met de vragen: Hoe staan jullie er nu voor? Worden jullie nog kampioen of ga je nog lekker degraderen :p. Of moet je een quali spelen? Hier alle informatie :niceone:. (kan ik ook mss. eens zien dat ik niet de enigste ben die een quali moet spelen :p )

Stand in mn klasse:

1. Gent Dragons 13 55 - 21 28

2. The Organ Donors 13 39 - 27 25
3. FC Darlington 13 33 - 31 21
4. fc Under 13 26 - 28 21

5. Ice Team W 13 26 - 30 19
6. JV De Punkrammekes 13 30 - 38 14

7. Herselt VC 13 28 - 43 11
8. fc westhoek 13 18 - 37 8


Eigenlijk ver zeker dat ik quali moet spelen (kan nog ook degraderen maar dat is maar een heel minieme kans ;)).
Mn ts staat nu al op 'dolgelukkig' ==> tevreden dus want da daalt altijd een niveau bij mij dag later :sad: .

En nu is het aan jullie :niceone:

Forza

Legacy Member
Had ge dezen thread al ni vorige week kunnen openen :ironic:

Ma kom

Ik, kv beemsterkaas

1. KV Beemsterkaas 13 44 - 10 33
2. fc_Shooterrr 13 38 - 7 32

Ik moet volgende week thuis tegen de tweede.
Teamspirit staat op dolgelukkig. Maar motsen ga ik niet doen want ik moet ook nog kwalificatie spelen.

Ik ga 3-5-2 spelen en hoop op een excellent mid en dan moet ik die aars wel kunnen kicken.

Maar tis altijd bang, want ht is al meerdere keren tegen mij geweest, zie ook mijn match van vandaag :)

Re@V0r

Legacy Member
1. FC Fer0Xz 13 39 - 8 33

2. V.V St. Everberg 13 40 - 13 31
3. ALASKA UTD 13 37 - 11 28
4. Holy Knights of Ost 13 28 - 18 21
5. DeliriumTremens 13 23 - 29 16
6. FC Loncin 13 27 - 32 13

7. F.C. Club Brugge 13 10 - 45 7
8. Antwerp Arrows 13 9 - 57 3

ik dus FC Fer0xz
volgende week moet ik uit tegen fc loncin en speelt den 2e uit tegen nummer 4 :) dus veel kans da k kampioen speel, en misschien nog de rechtstreekse promotie haal :)

Forza

Legacy Member
Ik hoop echt da de grens voor rechtstreekse promotie op 37 komt te liggen :p

In_The_End

Legacy Member
1. LuvDevils 13 35 - 18 29

2. Hicham 13 36 - 22 29
3. FC Cosmo 13 33 - 24 24
4. KSK_Heist 13 33 - 33 15

5. TKiFr 13 27 - 27 13
6. Pinguins Brugge 13 20 - 31 13

7. Mr D 13 21 - 42 13
8. FC De Prullebalken 13 30 - 38 12

wedstrijden:
5-1;8-4;3-6;7-2
khoop op quali, winne zal moeilijk worde, zeker nu men beste verdediger is uitgevalle

Re@V0r

Legacy Member
k wil naar 5e dus rechtstreekse promotie mag :p
als em op 36 komt te liggen die grens zit k nog altijd in de puree met men doelsaldo dus moe k zowiezo nog ne kwalificatiematch spelen

Oteb

Legacy Member
1. FC Heidi's 13 51 - 7 34
2. FC Blue and green 13 36 - 17 28

3. La Septième 13 43 - 21 22
4. Rapide 13 23 - 20 20
5. FC Contrast 13 27 - 27 20
6. Fckataklysm 13 29 - 26 19

7. FC TopHat Maleizen 13 20 - 41 8
8. rsc the scorpions 13 0 - 70 0

Ik speel in VII en ik ben eerste ==> dus rechtstreeks geplaatst.

Dash

Legacy Member
1. K.Brielen.Sport 13 70 - 10 39
2. FC vedette sport 13 43 - 18 28

3. FC De Kroon 13 34 - 16 27
4. Tyfus' Music Soccer 13 58 - 22 21
5. KV SUKKELS 13 14 - 42 18
6. De gele mannekes 13 18 - 45 10
7. CyberKiddies 13 8 - 60 6
8. KV PJ 13 8 - 40 5

wedstijden: 4-3, 6-5, 8-7, 1-2
eigenlijk wel grappig :)

maja ik ga voor de eer om toch te winnen tegen 3 en hem ook zo te kloten dat hij nog een jaartje 8 mag doen.

morris

Legacy Member
1. de sjarels 13 62 - 22 33

2. KWS Morris 13 29 - 12 28
3. De Simpers 13 40 - 24 27
4. DDnC 13 23 - 27 17
5. surfing team 13 17 - 24 16
6. fc toekel 13 28 - 50 16

7. go go forever 13 26 - 37 10
8. Illes Balears-Banes 13 14 - 43 6

De Sjarels zijn zeker kampioen en kwil toch wel 2des eindigen dus MOTSek volgende week tege de laatste :p

stvw

Legacy Member
Re@V0r zei:
k wil naar 5e dus rechtstreekse promotie mag :p
als em op 36 komt te liggen die grens zit k nog altijd in de puree met men doelsaldo dus moe k zowiezo nog ne kwalificatiematch spelen

geloof me vrij die komt nooit op 36 te liggen ;)

nu is het doelpuntensaldo +47 en dat zal misschien wel dalen maar hopelijk die limiet niet ;)

Ik zal namelijk 37 punten hebben en wil echt niet promoveren :p

boutros

Legacy Member
Ben deze week kampioen gespeeld, dus qua stress valt er wel al iets weg ;)

Zou wel liefst nog rechstreeks promoveren, en daarvoor kan de wedstrijd van volgende week mss nog wel belangrijk zijn. voorlopig zit ik wel nog boven de promotielijn. Volgende week moet ik wel tegen één van de sterkste ploegen, nl den tweeden uit de stand

Team Gespeeld Goals Punten
1. FC Superboyz 13 36 - 8 34

2. R. All Blacks Team 13 43 - 15 30
3. team-spirit 13 40 - 15 28
4. F.C.E.H.D 13 32 - 15 25

5. Anvers Fatal 13 33 - 27 18
6. fat asses 13 25 - 42 10

7. L@rs 13 24 - 46 9
8. racing Boemerskonti 13 0 - 65 0


Racing Boemer is een gedaalde vierde klasser die er blijkbaar de brui heeft aangegeven. Mij niet gelaten natuurlijk ;)

Voor de eer wil ik volgende week nog eens winnen, ben ik ook meteen zeker van rechtstreekse promotie, toch ga ik niet motsen denk ik anders loopt het mss toch nog verkeerd af ...

Boris Barowski

Legacy Member
ik mag volgende week ni verliezen, of ik degradeer :s

tzou ni al te veel problemen nmogen geven, maar toch, tzal spannen

B.

BuffaloKampioen

Legacy Member
ik

2de plaats : 64-8 doelpuntersaldo! Kundet geloven?? En nog ni eerstes !!!

The Black Adder

Legacy Member
1. Blackadderteam 13 25 - 11 27

2. Schupperkes 13 34 - 15 26
3. Flashback 13 34 - 19 24
4. Mechelen United 13 31 - 22 22

5. realmadrid1 13 28 - 25 21
6. FC boelekes 13 25 - 19 18

7. Dhondtieboys 13 25 - 33 11
8. De Harp 13 2 - 60 1

'k zou wel eens kampioen kunnen worden met de op 1 na slechtste aanval, als ek volgende week win uit bij mechelen united :)

ts staat op content nu, volgende week gaan ek normal spelen en dan motsen in de quali :niceone:

GreywolF

Legacy Member
1. CRUSADER 13 79 - 6 39
2. BYE-Team 13 41 - 16 30
3. Los Sjotters 13 36 - 22 24

Volgende week tegen de nummer 3, maar alles is al beslist :applause:

sToRm

Legacy Member
1. Random 13 53 - 10 34
2. Vivitonio's 13 44 - 11 34

3. The Beachboys 13 39 - 17 28
4. lajojoteam 13 31 - 47 14
5. F.C. Voltreffers 13 20 - 38 11
6. T' mezennestje2 13 29 - 50 11
7. FC colleg 13 18 - 37 10
8. B.B.C Hulshout 13 8 - 32 7

Het heeft héél het seizoen gedraaid om de top-3 ploegen want de rest is niks waard. Moet nu tegen nr.1, ne cheater btw die al een aantal weken niet méér kan inloggen. Ma em heeft ne goede ploeg ( met zen cheat-centjes goei manne kunne kope) dus hopelijk win ik met motsen.

grtz

Olivier.vdb

Legacy Member
1. hanetrienen 44 - 14 32
2. FC Cherre 49 - 18 29

3. De Olibollies 49 - 22 27
4. Apolemos Deus 30 - 20 24
5. heuly 20 - 27 13
6. superowners 23 - 36 9
7. de_vennepoten 12 - 52 6
8. hoekske 11 - 49 5

Ik moet zondag tegen heuly. Als ik mots win ik wel.
Ik heb vandaag trouwens met 5-0 gewonnen tegen den eerste op mots :p
Maar als ik wil promoveren MOET FC Cherre verliezen (tegen nummer 1) maar als die ga motsen gaat Cherre wel winnen denkik :(

warre

Legacy Member
1. d'Amigos 13 37 - 7 29
2. Array51 13 49 - 16 28
3. vooruit-achteruit 13 23 - 23 18
4. Zeh Shotterz 13 23 - 28 18
5. j.u.v.e.ntus 13 17 - 31 16
6. FC The Garfields 13 29 - 35 14
7. FC Bonestaak-boyz 13 11 - 36 13
8. stellaboy's 13 13 - 26 12

ben dus al zeker van promotie maar, moet volgende week dus nog winnen om kampioen te spelen. En volgende week moettek tegen FC The Garfields . Zouek wel moetten winnen eigenlijk. ik haal maximaal 29 sterren (zonder mots) en hij haald er 13.5.

Nookiedog

Legacy Member
1. Nookiedog 13 54 - 9 39
2. F.C.E. Affligem 13 47 - 18 31

Next round : F.C.E. Afflig - Nookiedog
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan