Dripke
Legacy Member
Jah, omdat den andere een beetje fout ontvangen werd aan mijn boodschappers, de meesten reden aan stomme poll van mij.
Maak ik een beetje betere poll.
Aan crew nogmaals mijn excuses. Bij eerste poll wist ik nie hoe nen poll te maken en bij den tweeden was het nen slechten dat ik te laat was voor thread te editten of te deleten. Dus aanvraag voor de andere 2 weg te smijten van het forum :ironic:
Ik zet 6 antwoorden bij deze poll.
Maak ik een beetje betere poll.
Aan crew nogmaals mijn excuses. Bij eerste poll wist ik nie hoe nen poll te maken en bij den tweeden was het nen slechten dat ik te laat was voor thread te editten of te deleten. Dus aanvraag voor de andere 2 weg te smijten van het forum :ironic:
Ik zet 6 antwoorden bij deze poll.

ad:
En mn ma werd da ook vies van om da zij da nu mag doen 
