weet er nie veel over; maar veel van die wicca/magie mensen worden geplaagd door "geesten" & "demonen".
ik ken persoonlijk 1 zo iemand, en weet nie of ze fucked up is door 't contact met geesten of dat ze altijd al met innerlijke conflict zat.
maat van me, die veel afweet over de background van meeste religies alsook shamanisme zegt da heel die boel nie te vertrouwen is...
demonen die zich voordoen als goden of engelen, en de paganisten (of wicca mensen) denken da ze me iets bezig zijn die goed is ma eigelijk zijn ze bezig met demoon-verafgoding.
heb eigelijk al redelijk veel gelezen over mensen die fucked up raken door die handel. dus, pas maar op
Avondland zei:
Nuja, gelukkig willen mensen wat anders dan dat monotheïstisch en hypocriet gezever. Kan ik enkel maar toejuichen. Geen conformistisch gedoe meer.
't is nie omda de kerk, de islam en praktisch alle andere monotheïstische religie's wat rond te pot staan draaien... da het monotheïsme zever is. ze hebben zich gewoon baasgemaakt over iets.
als je het mij vraagt zijn ze in't vaticaan bezig met demoon-toestanden... zogezegd volgers van jezus; maar ze hebben er op lost gemoord als geen ander. om nog maar te zwijgen van al die pedofielen. (pedofilie is bekend fenomeen onder de duivelaanbidders)
moest het vaticaan echt met het goeie bezig zijn, zouden ze er wel voor gezorgd hebben da bush irak enzo nie binnenvalt denk ik. sinds da bush in irak is binnengevallen zijn er wss al 10 keer zoveel doden gevallen, als in heel de tijd dat sadam er aan de macht was.
zoveel gelovigen, mensen die ze kunne inspireren. en het enige wa ze over kunnen lullen is wees verdraagzaam en "geen abortus, geen voorbehoedsmiddelen!" :ironic:
http://www.vaticanassassins.org/ <- stuff over de donkere kantjes van' t vaticaan
volgens mij gaan alle monotheïstische religies over 1zelfde ding, maar zijn nie gecreëerd om mensen te helpen... maar om ze te verwarren. een beetje waarheid mixen met een hoop leugens en listen, om macht te creëeren en er voor te zorgen dat mensen die "god" willen vinden... dat nooit zullen doen.
"jezus" zegt zelf da je om god te vinden moet zoeken in uzelf (beetje buddhistisch dus); ma het lijkt wel alsof da nie echt het doel is van de kerk...
http://users.telenet.be/psy/yeshua.txt