Archief - Vriendin of PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PC of vriendin


  • Totaal aantal stemmers
    455
  • Opiniepeiling gesloten.

Emu

Legacy Member
Stel je bent 20 jaar, in de fleur van uw leven en je hebt een goede vriendin waarmee je best goed opschiet.

Echter speel je ook af en toe (bv 6 uurtjes per week) games, dat vind je nl erg leuk. Ze stoort zich hier aan sinds het begin van de relatie, en ze gaat zich er steeds harder aan storen.

Op een gegeven moment is ze het zo beu, dat ze je de keuze laat, of de PC buiten, of ze stapt zelf op.

Welke keuze zou jij maken.

SilentSpring

Legacy Member
pc blijft, vriendin buiten. Als ge u al es nie moogt ontspannen...

TRC

Legacy Member
als't nu 6 uur per dag was oke, ma 6 uurtjes de week... nee dan mag ze gaan van mij

casualties

Legacy Member
Een vriendin die u oplegt wat ge moogt doen als ontspanning, is in mijn ogen geen goei vriendin. Dus, buiten..

Gavin

Legacy Member
6u/week


wie ergert zich daar nu aan?
ze probeert u te verstikken jongen!

scel

Legacy Member
als je nou de hele dag achter de pc zou zitten ok... maar 6 uurtjes per week?

sorry hoor maar dan gaat het mij meer om het principe dat er iets niet helemaal goed met haar is :p

ComputerVISTA

Legacy Member
pc :)

als ge voor elkanders hobby's al geen respect kunt hebben was het al geen enorm goede relatie dunkt me

Simonn

Legacy Member
6u/week is nu niet bepaald veel te noemen hé. Als ze je voor zo'n keuze zet zeg haar dan maar op te rotten.

Kvothe

Legacy Member
tzal waarschijnlijk wel meer dan 6u/week zijn als ze er zo'n miserie van maakt

Emu

Legacy Member
Ik stem uiteraard voor vriendin buiten :P

Een vriendin die u niks gunt is het niet waard om met u samen te zijn. Trouwens je bent in de fleur van uw leven, dus genoeg andere keuze :D

PS Als de poll u niet intereseerd zwijg dan ;)

Time

Legacy Member
Da's nog niet eens 1h per dag, als dat haar al teveel is wil ze total control over u...

Next!

Yo-Han

Legacy Member
Bloodraven zei:
tzal waarschijnlijk wel meer dan 6u/week zijn als ze er zo'n miserie van maakt


n/o maar,zegt u die het beter weet als de jongen zelf blijkbaar
...uw hobby is uw hobby en 6u/week is geen ramp..of het nu pc of tv of ping pong is...

relatie =wederzijds respect...en ik ken dat, van die vrouwen die hun man eens gaan veranderen naar hun goesting,niet goed

passero

Legacy Member
pff als ge da al nie moogt ligde serieus onder de sloef ze :)
vriendin buiten, zonder boe of ba
Gelukkig kan mijn vriendin leven met het feit dat ik enkele uren per dag game :) zolang ik maar aandacht geef aan haar en we quality time doorbrengen :)
Iedereen mag toch een hobby hebben zeker

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Als ze die 6u compenseert met sex.. why not? :evil:

Anders buiten :evil:

themummy123

Legacy Member
jij speelt waarschijnlijk 6u/dag en de rest van de week niks.:D Zo ist niet moeilijk dat er miserie is.

Ik zou zeggen: praat het uit.


Trouwens, je vraagt de mening van associale pc freaks (j/k folks:niceone: )

Demonic_Cat

Legacy Member
over praten zoals themummy123 zei..

zulke keuzes mogen niet gesteld worden aan elkaar in relatie..
Praat erover op een kalme manier, leg haar uit waarom je het zo leuk vind, etc en omgekeerd ook, waarom zij haar er zo hard aan stoort.. elkaar u standpunt uitleggen en begrip opbrengen voor elkaar.. Gij zijt 20 jaar, weet niet hoe oud zij is, maar jullie zijn alle2 volwassenen, praat dat dan ook zo uit

gewoon praten, en alsje een goede relatie hebt kan je beide houden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan