Archief - Save the dolphins...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

onsmozes

Legacy Member
dan zijn er nog batterijkippen, nertsen, zeehondjes, ganzen, ... maar ja, die zien er zo lief niet uit hé

EDIT: zeehondjes kunnen evil kijken :unsure:

ManhunteR

Legacy Member
onsmozes zei:
dan zijn er nog batterijkippen, nertsen, zeehondjes, ganzen, ... maar ja, die zien er zo lief niet uit hé

EDIT: zeehondjes kunnen evil kijken :unsure:


ge beseft toch wel wie telenet games zo dol-fijn maakt!!
GE BESEFT DA TOCH EH!!


erover?:unsure:

Pana

Legacy Member
Singed, of het nu helpt of niet.
Ik werd letterlijk ziek na het bekijken van da filmpje.

EverlastingHate

Legacy Member
Tja, en veel zal je er niet aan kunnen doen. Hoeveel petities je ook tekent.

Voor die mensen is het vaak de enigste vorm van inkomen, en je zal hen niet kunnen stoppen.

Ofwel knal je die mensen af :p,

Racemaniac

Legacy Member
yup, that's the spirit, iedereen beoordelen volgens onze idealen, en als ze er ni aan voldoen, maken we ze af :D

da niemand daar eerder aan heeft gedacht, zo simpel, zo geniaal

Pana

Legacy Member
Racemaniac zei:
yup, that's the spirit, iedereen beoordelen volgens onze idealen, en als ze er ni aan voldoen, maken we ze af :D

da niemand daar eerder aan heeft gedacht, zo simpel, zo geniaal

Voor mij is dat inderdaad zo simpel :)

V_i_n_e_D

Legacy Member
Racemaniac zei:
yup, that's the spirit, iedereen beoordelen volgens onze idealen, en als ze er ni aan voldoen, maken we ze af :D

da niemand daar eerder aan heeft gedacht, zo simpel, zo geniaal

Volgens onze humane idealen ja!

EverlastingHate

Legacy Member
Racemaniac zei:
yup, that's the spirit, iedereen beoordelen volgens onze idealen, en als ze er ni aan voldoen, maken we ze af :D

da niemand daar eerder aan heeft gedacht, zo simpel, zo geniaal

Bwa waarom niet, het is dat of toekijken :p, of proberen te onderhandelen wetende dat de lieve woordjes toch weer niet gaan lukken.

Racemaniac

Legacy Member
geniaal, 'k stel voor da we een leger vormen, en hen iedereen gaan bekeren of afmaken, we noemen het een "kruistocht" (of we noemen ons het 3e rijk, ge kunt kiezen)

en als we toch bezig zijn, alle exploiteren van dieren te verbieden, veganistisch te worden, en allemaal ziek te worden van vitamine gebrek
HOERA!!!!!

V_i_n_e_D

Legacy Member
Racemaniac zei:
geniaal, 'k stel voor da we een leger vormen, en hen iedereen gaan bekeren of afmaken, we noemen het een "kruistocht" (of we noemen ons het 3e rijk, ge kunt kiezen)

en als we toch bezig zijn, alle exploiteren van dieren te verbieden, veganistisch te worden, en allemaal ziek te worden van vitamine gebrek
HOERA!!!!!

Oh please.. ga slapen :wtf:

EverlastingHate

Legacy Member
Racemaniac zei:
geniaal, 'k stel voor da we een leger vormen, en hen iedereen gaan bekeren of afmaken, we noemen het een "kruistocht" (of we noemen ons het 3e rijk, ge kunt kiezen)

en als we toch bezig zijn, alle exploiteren van dieren te verbieden, veganistisch te worden, en allemaal ziek te worden van vitamine gebrek
HOERA!!!!!

Slachthuizen zijn toch simpeler denk :p. En afmaken > bekeren :p

Racemaniac

Legacy Member
V_i_n_e_D zei:
Volgens onze humane idealen ja!

humane idealen over dolfijnen :crazy:
omfg, briljant!!
en dan ook over kippen, en varkens, en koeien, en... of zijn die ni "intelligent" genoeg, of zien ze er ni mooi genoeg uit?

is natuurlijk wel leuk om op internet de moraalridder uit te hangen, maar moest ge ginder wonen en geld moeten kunnen verdienen, 't zou wa anders zijn

EverlastingHate

Legacy Member
Racemaniac zei:
humane idealen over dolfijnen :crazy:
omfg, briljant!!
en dan ook over kippen, en varkens, en koeien, en... of zijn die ni "intelligent" genoeg, of zien ze er ni mooi genoeg uit?

is natuurlijk wel leuk om op internet de moraalridder uit te hangen, maar moest ge ginder wonen en geld moeten kunnen verdienen, 't zou wa anders zijn

bwa die geven ze een stroomstoot :p, dan hakken we er lekker op los :p.

Het zou toch een kleine moeite zijn voor de overheid ginder om verdoving(of onmiddellijkdooddink) te verplichten :p, ipv het mes er in te zetten en laten dood te bloeden :p.

V_i_n_e_D

Legacy Member
Racemaniac zei:
humane idealen over dolfijnen :crazy:
omfg, briljant!!
en dan ook over kippen, en varkens, en koeien, en... of zijn die ni "intelligent" genoeg, of zien ze er ni mooi genoeg uit?

is natuurlijk wel leuk om op internet de moraalridder uit te hangen, maar moest ge ginder wonen en geld moeten kunnen verdienen, 't zou wa anders zijn


Voor zover da'k weet worden kippen, varkens, koeien, enz.. gekweekt om geslacht te worden.
Hier gaat het over dolfijnen en de walvissoort.. die ondertussen bedreigde diersoorten zijn.

Pana

Legacy Member
Racemaniac zei:
humane idealen over dolfijnen :crazy:
omfg, briljant!!
en dan ook over kippen, en varkens, en koeien, en... of zijn die ni "intelligent" genoeg, of zien ze er ni mooi genoeg uit?

is natuurlijk wel leuk om op internet de moraalridder uit te hangen, maar moest ge ginder wonen en geld moeten kunnen verdienen, 't zou wa anders zijn

Laten we dan ook maar meteen Siberische tijgers enzo vermassacreren, is nog exclusiever en brengt ook veel centjes op! Hell, laten we gewoon alle bedreigde diersoorten uitmoorden! Daar zullen die arme boeren in brazilie wel blij mee zijn he Racemaniac :):)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan