Archief - In de ruimte

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blacky

Legacy Member
Deze morgen rond een uur of 05.45 reed ik naar het werk. het was al tamelijk licht. Maar zag nog 1 (ster). Ha de poolster ja kan best. Nu ben ik aan het rijden en ik kijk weer naar boven en zie die (ster) 1x flitsen, aan-uit. Nu stapte ik uit mijn auto en bleef enkele min naar boven kijken. Hoe dom het ook mag klinken. Nu zie ik ineens licht stralen van die (ster) komen, ge kent da wel van die stralen zoals in de film als een ufo aanvalt me laser stralen. Een stuk of 6 stralen kwamen van dat lichtje die toch redelijk ver gingen. Kan dit een satelliet geweest zijn of één of ander ruimte station ? ( elke min heb ik staan kijken en die "ster" bewoog niet.)

t519416

Legacy Member
Weird, kzou wel willen weten wat dit was..Helaas weet ik niet zoveel over de ruimte alleen da't het licht dat je nu ziet, een vertraagd beeld is van de oorspronkelijke bron, dus het licht dat je nu ziet kan X aantal jaar onderweg zijn voor het ons bereikt..

MetalG

Legacy Member
en ge hebt da ni gefilmd?

didn't happen !

nee mss komt het wel opt nieuws

DA_MadAce

Legacy Member
In space no one can hear you scream.

Misschien DE plaats om idool op te nemen?

KieKsKe

Legacy Member
ster die ontploft was paar duizend jaar geleden en dat licht ervan dat nu nog maar toekomt, daarmee dat ge dit nu gezien hebt ofzo?

Xylo

Legacy Member
Vliegtuig probably.

Niet alles wat in de lucht, klein en lichtgevend is, is een UFO.

DA_MadAce

Legacy Member
UFO is allew wa vliegt en wa ge nie kunt identificieren. Per definitie. ;)

t519416

Legacy Member
Klein en lichtgevend geeft men als bijnaam een BoL (Ball of Light, of Boll weet ik niet meer :)) ook hierover gaat een theorie dat zij graancirkels creeëren..Maar back to this subject.
En over die ster die ontploft, dat kan een mogelijke oplossing zijn.. Maar, als we willen weten wat het precies is zullen we meer informatie moeten krijgen over hoe het zich toonde.. Vb. Richting van stralen, tijd tss stralen (schatting), etc..

EternalSilence

Legacy Member
tjah .. tis nogal belachelijk dom om te denken dat wij hier de enige levende wezens zijn in de kosmos ..

als je weet hoe groot het is, en hoeveel andere planeten, kometen en andere dingen rondzweven in de ruimte dan moet er toch wel minstens ergens een 1 of ander soort leven zijn.


tis gewoon kwestie van tijd.

Tr1ploid

Legacy Member
Doom Dragon zei:
tjah .. tis nogal belachelijk dom om te denken dat wij hier de enige levende wezens zijn in de kosmos ..

als je weet hoe groot het is, en hoeveel andere planeten, kometen en andere dingen rondzweven in de ruimte dan moet er toch wel minstens ergens een 1 of ander soort leven zijn.


tis gewoon kwestie van tijd.

wees gerust: er zijn al genoeg theoretische kansberekeningen geweest om te bepalen of het mogelijk zou zijn om buitenaardse wezens te ontmoeten.

Uitkomst was altijd 10^(-100) kans per miljard jaar of iets dergelijks...

t519416

Legacy Member
Er is indirect bewijs dat er int. life is, maar niet in ons zonnestelsel, ze zouden ons wel kunnen bereiken maar we zijn niet interessant genoeg voor hun.

blacky

Legacy Member
Exacte beschrijving:

Ik zie een "ster" (bol) het verdwijnd voor een fraksie van een seconde en komt terug te voorschijn. Even later komen er stralen die van de "ster" (bol) die van de "ster (bol)weggaan. Deze stralen kwamen haast allemaal, samen tevoorschijn.

demon326

Legacy Member
t519416 zei:
Er is indirect bewijs dat er int. life is, maar niet in ons zonnestelsel, ze zouden ons wel kunnen bereiken maar we zijn niet interessant genoeg voor hun.

idd heb het ook gezien op national :D

t519416

Legacy Member
Hehe ^^ (@^)
Die ster die verdwijnt is normaal.. Die stralen , die niet.. Mss zoals iemand hier al zei, een ster die ontplofte?

demon326

Legacy Member
t519416 zei:
Er is indirect bewijs dat er int. life is, maar niet in ons zonnestelsel, ze zouden ons wel kunnen bereiken maar we zijn niet interessant genoeg voor hun.

Thales zei:


in het kort hetzelfde wat "t519416" zegt :D wij zouden gewoon nog niet interessant zijn :D maar de mens doet wel moeite om contact te maken met bvb super laser de ruimte in te schieten:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan