Dennoman
Legacy Member
Naar aanleiding van de rubriek "ik was ooit op tv", als deel van het in een diepe winterslaap verzonken 1000 Zonnen en Garnalen, had ik ook graag eens geweten of jullie eens op tv verschenen zijn, zoja: waar, wanneer en in welk kader?
Ikzelf heb indertijd als twaalf- of dertienjarige deelgenomen aan het debatprogramma voor de jeugd Mijn Gedacht! op Ketnet. Ik mocht achteraf zelfs nog een keertje terugkomen
In april volgend jaar neem ik ook deel aan de Canvascrack en ettelijke jaren geleden was er een flits van me te bespeuren op Tien om te Zien live in Blankenberge
Ikzelf heb indertijd als twaalf- of dertienjarige deelgenomen aan het debatprogramma voor de jeugd Mijn Gedacht! op Ketnet. Ik mocht achteraf zelfs nog een keertje terugkomen

In april volgend jaar neem ik ook deel aan de Canvascrack en ettelijke jaren geleden was er een flits van me te bespeuren op Tien om te Zien live in Blankenberge






