Archief - "Ik was ooit op tv"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Naar aanleiding van de rubriek "ik was ooit op tv", als deel van het in een diepe winterslaap verzonken 1000 Zonnen en Garnalen, had ik ook graag eens geweten of jullie eens op tv verschenen zijn, zoja: waar, wanneer en in welk kader?
Ikzelf heb indertijd als twaalf- of dertienjarige deelgenomen aan het debatprogramma voor de jeugd Mijn Gedacht! op Ketnet. Ik mocht achteraf zelfs nog een keertje terugkomen :)
In april volgend jaar neem ik ook deel aan de Canvascrack en ettelijke jaren geleden was er een flits van me te bespeuren op Tien om te Zien live in Blankenberge :)

KULeest

Legacy Member
Wij liepen vroeger met paar man uit de klas samen met Eddy Wally mee in ons dorp bij het progrmamma van Luc Alloo "Duel" :p

BloodSeaker

Legacy Member
Ik ben op TV Limburg ne keer geweest. Die kwamen toen mee in Texas filmen. Was met LUC Diepenbeek dat we 5.5 weken daar gingen studeren aan een unief en TVL was erbij

Wundagore

Legacy Member
ooit hebben ze eens archiefbeelden van vtm getoond waarop een gestrande walvis te zien was, de camera ging daarna naar de mensen die er bij stonden en opeens zag ik mijn eigen.
toen was ik wel al 5 jaar ouder ofzo:p

Dennoman

Legacy Member
Lol, die potvis in Koksijde? Wij wilden daar nog heenrijden, maar zijn toen in de file beland die daardoor ontstaan is. Toen we er waren was hij al uren opgeruimd :p

pereke

Legacy Member
Paar jar geleden gaven ze op Goal! het begin van de beker van Belgie weer, dus met provincialers en zo. Ze hebben ons toen in de kleedkamer komen filmen, samenvatting van de match, met de rust en na affluiten. Wel verloren ma ja, den druk was te groot :)

Ook is in de Pfaffs, JM kwam den aftrap geven en gaf de kapiteins een hand, waaronder ikzelf :)

EagleEye

Legacy Member
Is dit niet eerder een Zwammeuh thread? :p

KULeest zei:
Wij liepen vroeger met paar man uit de klas samen met Eddy Wally mee in ons dorp bij het progrmamma van Luc Alloo "Duel" :p
Het soort verhalen waar zowel Luc Alloo én Eddy Wally in voorkomen, zijn het soort anekdotes die ge NIET vertelt!! :D

Tarpan

Legacy Member
Ooit nog meegedaan aan Waagstuk voor Tieners (zo'n 12 jaar geleden)
Stond aan de leiding tot aan super-gewaagd.
Die 'vraag' wist ik niet en 'k werd toch nog laatst

vloet

Legacy Member
toen ik nog redelijk jong was ben ik nog in schuif-af geweest, in het publiek :p , mijn neef en nicht deden toen mee.

Ook in het " hart van vlaanderen " toen ze onze school wilden sluiten ( stonden wij daar te schreeuwen : onze school moet blijven, kwas 11-12 toen denkek )

Dan op werchter ook , tijdens feeder nekeer mooi in beeld geweest. had het pas door toenek het op tv zag ;)

BlueSkyraider

Legacy Member
Ivm de taalperikelen hier van de hulpdiensten in de taalgrens zijn ze bij ons thuis al komen filmen/interviewen van het VTM nieuws, Ter Zake en nu overlaatst ook RTBF.
VTM en Ter Zake zijn al tijdje geleden uitgezonden geweest. RTBF volgt nog.
Qua kranten is het Nieuwsblad hier al 2 keer geweest.
Artikel 1
Artikel 2

Ben ook al keer geinterviewd geweest door VT4 op de Open Block dag vorig jaar in Mechelen en bij de Amerigo Vespucci die een paar jaar geleden in de dokken van Gent lag.

Ben ik nu een BV aan het worden? :unsure:

Fighting Hobbit

Legacy Member
Wij hebben met school ooit wel een paar van die betogingen gedaan hier in Aarschot, toen ben ik wel eens op ROB geweest. Toen ik nog Middeleeuws re-enactment deed ben ik bij optredens wel eens op de rode loper en 1000 zonnen en garnalen geweest ook, maar wel maar in een flits.

nico

Legacy Member
ook 2x op ketnet een 7tal jaar geleden. "mijn gedacht" of hoe heette dat programma. rdelijk dwaas maar khad ne kop voor u op tv te komen :)

JackM

Legacy Member
-de potvissen in koksijde
-es op viavia met marcelleken
-es op vtm met minister vdb (ook in 3 gazetten)
-paar keer op regionalen zender toen ek klein was
-volgens men mama op vrt, fata morgana, in koksijde toen met da kussengevecht en dak op men leraar heb kunnen smijten :evil:
-es op vtm of vrt toen het autosalon was, diene dag da de koning en de vips mochten gaan kijken bennek der naar tschijnt ook opgeweest
-deze zomer nog op tmf naar tschijnt (iets van die festivals)

maw ik ben dus een bv :cool:

Santa

Legacy Member
1. Met een gedichtje over Alberto die onder de tafel zat, op Samson en Gert :p
2. Voorbijfietsend. Op het VRT-nieuws. Ze wilden klaarblijkelijk iets zeggen over de onveilige fietspaden. :x

GMotha

Legacy Member
Ik ben op één of andere nederlandse regionale zender geweest (toen ik in amsterdam zat), een team reporters liep rond om mensen hun mening te vragen over "koninginnedag" en royalty. Dat was anderhalf jaar geleden.

En ik heb al eens in't publiek gezeten van één of ander show op de VTM. Waar indertijd klein mannen liedjes mochten zingen enzo (klasgenootje van ons) voor walter capiau.

Kurobu

Legacy Member
ik en mijn pa hebben ooit eens in het volk gestaan, toen ze zijn fabriek wilden sluiten ( de wite lithaer in lauwe :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan