Jos in het bos
Legacy Member
Het lijkt of je tegenwoordig op geen enkel forum nog terecht kan voor een vriendelijk woordje.
Meteen zit iedereen op je kap om negatieve commentaar te geven (idd, negatief, niet opbouwend dus) als je iets fout hebt begrepen of fout typt.
het is eigenlijk best wel zielig hoe zovelen gefrustreerd berichten lezen op forums als dit. Gewoon een bende freaks bij elkaar meestal.
Bij deze:
met spijt in het hart ben ik hier dus weg, de dag nadat ik er ben aangekomen.
ik wed dat er nu een hele resem idiote berichten gaat komen met "waarover heb je het" en "je hebt het zelf gezocht" en blabla...
Aan deze mensen: Kijk eerst bij jezelf voor je over een ander begint
Meteen zit iedereen op je kap om negatieve commentaar te geven (idd, negatief, niet opbouwend dus) als je iets fout hebt begrepen of fout typt.
het is eigenlijk best wel zielig hoe zovelen gefrustreerd berichten lezen op forums als dit. Gewoon een bende freaks bij elkaar meestal.
Bij deze:
met spijt in het hart ben ik hier dus weg, de dag nadat ik er ben aangekomen.
ik wed dat er nu een hele resem idiote berichten gaat komen met "waarover heb je het" en "je hebt het zelf gezocht" en blabla...
Aan deze mensen: Kijk eerst bij jezelf voor je over een ander begint





