Archief - gebruik condoom

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stefaantje

Legacy Member
het wordt er tijd voor, dus heb ik me vandaag een pakje condooms gekocht bij de apotheker. (verliep heel vlot, had gedacht dat die zo'n gezicht zou trekken van "die jeugd..")

Een soldaat trekt natuurlijk niet naar het slagveld voor hij met z'n wapen leert omgaan, dus heb ik een condoom geprobeerd. Maar dan: lichte paniek. Bij mn eerste poging faalde ik totaal om de condoom uitgerold te krijgen :s

Tweede poging en condoom dan maar. Het lukte deze keer wel, maar met de grootste moeite van de wereld. Het afrollen was echt sukkelen. Ook de strakheid waarmee de condoom omspant staat me niet echt aan. Nu vraag ik me af aan wat dit ligt, mijn onervarenheid, de condooms of.. is mn penis te groot.. :unsure:

De condooms zijn van durex ('silver', gewone standaardcondooms)

jullie kennis?

Emerxill

Legacy Member
Als ge die binnenste buiten opzet kan da afrollen wel eens moeilijk zijn ja :p
Da moet ook ewa spannen eh, ge wilt da ni in volle strijd verliezen denk ik :unsure:

SeQ

Legacy Member
laat u meiske het doen als het u nie lukt ^^
dan kunde de schuld op haar schuiven xD

Hmgrwngd

Legacy Member
Gewoon andere soort kopen ? :)

( condoom é, geen ander soort meisje )

DX2

Legacy Member
die silvers zijn idd wa smallekes en gevoel = 0,0001
kutrubbers zijn da :p
voor de rest: oefening baart kunst

stefaantje

Legacy Member
binnenste buiten zat hij zeker niet, heb ik dubbel gecheckt
DX2: aanraders dan?

Deetje

Legacy Member
njah idd oefenen

hmmm miss moet ik maar eens een aanvraag doen voor liefde en seksualiteitsforum ^^

DX2

Legacy Member
nope, geen aanraders, gewoon vaste vriendin en lekker zonder rubber
sry, good luck
'k heb nog meer dan half pakje silvers liggen in auto, en k geraak er nie vanaf
lol Deetje @ nieuw forum

holycrus

Legacy Member
of ge laat u beiden checken bij de dokter en doet het zonder, want das natuurlijk wel véél leuker.

Stancke

Legacy Member
jah,ik zie de thread al groeien tot een paar pg's tegen vanavond :D

Gewoon blijven proberen

VinceFeet

Legacy Member
Sekswoordenboek for the win!. Als het daar niet lukt, forum kan ook helpen.

Condoom is inderdaad niet zo simpel als dat de meersten denken, eerste keer is het altijd kloten in 't kwadraat. Maar oefening baart kunst en zoals al eerder gezegd is, niet binnenstebuiten! Die fout maak ik soms nog altijd maar als je het snel genoeg merkt kan je hem nog omdraaien hé.

En het door je vriendin laten doen? Vind ik vrij lame eerlijk gezegd. Ik bedoel, jij kan oefenen, die dame niet hé...

Anoniem04

Legacy Member
holycrus zei:
of ge laat u beiden checken bij de dokter en doet het zonder, want das natuurlijk wel véél leuker.

En zo krijgen we natuurlijk jonge geboortes :niceone:

VinceFeet

Legacy Member
holycrus zei:
of ge laat u beiden checken bij de dokter en doet het zonder, want das natuurlijk wel véél leuker.

Niet iedereen heeft een vaste vriendin hé :p . En om bij elke losse scharrel eerst langs de dokter te moeten... ook een kostelijke hobby dan!

Yasutoko

Legacy Member
Koop u ribbel condooms, die gingen er altijd beter af dan normale , maar da gaf minder tegen wrijfing bij het afrollen!

Bubbling Zombie

Legacy Member
ge pakt uw condoom vast, ge steekt er vijf vingers in en leutert em dan rond uwe generaal. Of als ge uw vriendin kunt overtuigen: vastplakken tegen haar tanden en der zo insteken. Moet lukken lijkt me.

:sop:

(laat uw ervaringen enzo maar achterwegen trouwens :p )

amdr

Legacy Member
Ge moet allesinds Durex coral nemen. De dunste die der zijn volgens et dooske v oor toch nog het "meeste" gevoel.
Ik prefereer niks allesinds :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan