maartenddrv
Legacy Member
hallo,
er moet mij eventjes iets van het hart :
een week geleden heeft een Telenet-verkoper mijn grootmoeder aangeklampt.
hy wou haar natuurlijk lid maken van Telenet.
mijn grootmoeder moest hier niets van weten.
de verkoper boodt haar tenslotte aan om informatie op te sturen ... hiervoor moest ze wel eventjes een papiertje tekenen !!
nu krijgt mijn grootmoeder gisteren een brief van Belgacom waarin staat dat haar telefoonlijn overgeschakeld is naar Telenet !!!!
DIT IS PURE OPLICHTING !!!
ik weet niet hoe die verkopers werken, maar volgens mij werken die mannen op commissie !!
mijn grootmoeder heeft ook geen kopij ontvangen van wat ze getekend heeft (ook al zeer fishy als het om een contract gaat)
nu zou ik aan jullie mening hierover eens willen horen ...
zijn er nog zo gevallen bekend ?
wat kan hieraan gedaan worden ?
bij welke instantie van telenet moet ik zijn om deze abuse van de verkoper aan te geven ???
is er eventueel ook een Telenet-medewerker hier die mij eventjes te woord wil staan ?
ik ben hier echt niet goed van en dit moet en zal opgelost geraken.
graag jullie hulp, waarvoor nu al dank!
maarten
er moet mij eventjes iets van het hart :
een week geleden heeft een Telenet-verkoper mijn grootmoeder aangeklampt.
hy wou haar natuurlijk lid maken van Telenet.
mijn grootmoeder moest hier niets van weten.
de verkoper boodt haar tenslotte aan om informatie op te sturen ... hiervoor moest ze wel eventjes een papiertje tekenen !!
nu krijgt mijn grootmoeder gisteren een brief van Belgacom waarin staat dat haar telefoonlijn overgeschakeld is naar Telenet !!!!
DIT IS PURE OPLICHTING !!!
ik weet niet hoe die verkopers werken, maar volgens mij werken die mannen op commissie !!
mijn grootmoeder heeft ook geen kopij ontvangen van wat ze getekend heeft (ook al zeer fishy als het om een contract gaat)
nu zou ik aan jullie mening hierover eens willen horen ...
zijn er nog zo gevallen bekend ?
wat kan hieraan gedaan worden ?
bij welke instantie van telenet moet ik zijn om deze abuse van de verkoper aan te geven ???
is er eventueel ook een Telenet-medewerker hier die mij eventjes te woord wil staan ?
ik ben hier echt niet goed van en dit moet en zal opgelost geraken.
graag jullie hulp, waarvoor nu al dank!
maarten
ff vergeten
maar het gaat om het principe) omdat uw bomma te lui is om iets te lezen vooralleer iets te tekenen?