Archief - Bezigheden op een bus?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djbramz

Legacy Member
Ik zit binnenkort vast voor 23uur met z'n 70 op een bus en ik vroeg me af met wat kan een mens zich bezighouden?

PS hou het wel wat deftig want tis een schoolreis (zesdejaar) hé

aXl_

Legacy Member
djbramz zei:
Ik zit binnenkort vast voor 23uur met z'n 70 op een bus en ik vroeg me af met wat kan een mens zich bezighouden?

PS hou het wel wat deftig want tis een schoolreis (zesdejaar) hé

23uur :eek:

gade naar spanje ofzo? :p

my advice: een pak kaarten, ge licht iedereen in dat ze met genoeg klein geld afkomen en ge pokert totdat niemand nog poen heeft :)
naja, persoonlijk zou ik mijn kans zien om m'n ge accumuleerde slaaptekorten van de afgelopen 2 maanden in te halen :p

Time

Legacy Member
Wie begint te zeveren mag zich aan een infraction verwachten. Zwam is beneden mensen.

Flipkikker

Legacy Member
- muziek luisteren
- films bekijken
- praten
- spellekes spelen (kaarten, zeeslag,...)
- slapen
- ...

Starrk

Legacy Member
-Muziek
-Spel Kaarten
-Babbelen
-Slapen (!)

Met die 4 vul ik gemakkelijk 23 uur op een bus (zo'n rit doe ik nu al 4 jaar op rij met de CM)

-etienne-

Legacy Member
twee jaar geleden 26 u op de bus gezeten naar kroatie ( eurolines is traaaaag).

Beste dat je kan doen is:
- slapen
- kaarten
- platte magazines lezen

maar het allerleukste is: dingen uitbeelden die de rest moet raden. Klinkt loos maaar super hard mee gelachen als je wat creatief bent met originele onderwerpen :)

sheep commando

Legacy Member
Babbelen en lachen is meestal het leukste en daar heb je nog goede herinneringen aan :)

EternalSilence

Legacy Member
praten .. contacten leggen
doe desnoods een psp/nintendo ds mee?
maar denk dat ge u daar eerder na een tijdje mee gaat vervelen :s

muziek ja
maar ik kan geen 23uur naar muziek luisteren :crazy:

marcel

Legacy Member
wij brachten altijd films mee, chauffeurs speelden die met plezier af

Hmgrwngd

Legacy Member
Flipkikker zei:
Gewoon ademen en voor me uit staren, alsk moe ben :p

Ik snap niet waarom dat moet als je moe bent.

Gewoon op zich: je eens niet bezighouden met alle ideetjes, gedachten, herinneringen, maar gewoon ademen.
Zonder daarbij de onmiddellijke omgeving uit het oog te verliezen.

Flipkikker

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik snap niet waarom dat moet als je moe bent.

Gewoon op zich: je eens niet bezighouden met alle ideetjes, gedachten, herinneringen, maar gewoon ademen.
Zonder daarbij de onmiddellijke omgeving uit het oog te verliezen.

Omdat ik meestal enkel zo'n toestand aanneem alsk moe ben ;)

Anders ben ik te actief, met veel te veel gedachten bezig,

nu bvb ben ik doodmoe (paar uurkes geslapen vannacht), maar kben al heel de dag met vanalles bezig om niet te moeten slapen (ik wil sebiet geconcentreerd kunnen trainen zodatk tegen niemands vuist/stok/mes aanloop :p)

moehaa!

Legacy Member
Time^- zei:
Wie begint te zeveren mag zich aan een infraction verwachten. Zwam is beneden mensen.

:offtopic: Maar daar mag niemand meer bij.

*Buiten de dingen die al voorgesteld zijn zoude zeker ook een reeks monty phyton films moete meeneme of de hele Blackadder reeks. Niet alleen fun tijdens het kijken maar minstens evenveel in nagenieten ervan.:applause:

*Zingen met de hele hoop:D , altijd leuk om de klasiekers eens boven te halen.

DieselPower

Legacy Member
moehaa! zei:
*Zingen met de hele hoop:D , altijd leuk om de klasiekers eens boven te halen.
eventueel zangboekjes maken zodat iedereen hetzelfde zingt...

ShadesOfJae

Legacy Member
Zoals eerder aangehaald, kaarten.
Vorig jaar zijn wij een week naar Normandië gegaan.
De helft van de dag moesten we telkens in de bus zitten. Die momenten waren het prettigst :)

screaM^

Legacy Member
hé buschauffeur !....

en idd zoals er al gezegd is;
-filmkes
-muziek
-spelletjes ( psp of dergelijke? )
-kaarten
-boek/magazine


mss ook iets wa de meiskes plezant/interessant vinden? aandacht van een ( ferm :unsure: ) meiske is altijd leuk, en dan vliegt den tijd ook wel ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan