Preske
Legacy Member
hoort men wel eens vertellen in de kranten als ze zonder nieuws zitten en toch iets willen melden waardoor ze interresant lijken.
Maar in hoeverre is dat nu eigenlijk waar? Zijn er hier mensen die bij ieder pijntje medicijnen nemen, of zijn er hier zoals ik?
Ik neem zo weinig mogelijk pillen of medicijnen. Niet uit overtuiging of vrees, maar gewoon omdat ik het niet nodig heb en ik zonder kan. Het enigste dat ik met een regelmaat neem is loperamide/imodium. Voor de rest niets.
Pijnstillers neem ik enkel als ik echt de muren opkruip van de pijn, hoestsiroop neem ik een dag of 2 en dan vergeet ik het.
De medicijnen voor m'n zenuwpijnen in m'n hand liggen hier nu ergens in een hoekske te liggen, ongeopend. Sure ik heb soms pijn, maar dat duurt een paar seconden en is maar een paar keer per dag, no way dat ik 2 jaar lang 3 maar per dag hopen medicamenten ga slikken.
dus, hoe staat men hier tegenover medicijnen.
voor de gemakkelijkheid, ik reken homeopathie en andere alternatieve dingen niet mee, dat zou ons te ver brengen en is hier ook niet van belang.
Maar in hoeverre is dat nu eigenlijk waar? Zijn er hier mensen die bij ieder pijntje medicijnen nemen, of zijn er hier zoals ik?
Ik neem zo weinig mogelijk pillen of medicijnen. Niet uit overtuiging of vrees, maar gewoon omdat ik het niet nodig heb en ik zonder kan. Het enigste dat ik met een regelmaat neem is loperamide/imodium. Voor de rest niets.
Pijnstillers neem ik enkel als ik echt de muren opkruip van de pijn, hoestsiroop neem ik een dag of 2 en dan vergeet ik het.
De medicijnen voor m'n zenuwpijnen in m'n hand liggen hier nu ergens in een hoekske te liggen, ongeopend. Sure ik heb soms pijn, maar dat duurt een paar seconden en is maar een paar keer per dag, no way dat ik 2 jaar lang 3 maar per dag hopen medicamenten ga slikken.
dus, hoe staat men hier tegenover medicijnen.
voor de gemakkelijkheid, ik reken homeopathie en andere alternatieve dingen niet mee, dat zou ons te ver brengen en is hier ook niet van belang.





.
)....