Archief - 1-2 nov

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaDDie

Legacy Member
Wie ga jij gaan bezoeken?
Ga je enkel op een van deze dagen naar het kerkhof?

Ik ga morgen mijn peter gaan bezoeken die 7 jaar geleden gestorven is.
Ik ga enkel op 1 november naar het kerkhof.
Je moet niet aan het graf staan om te herdenken vind ik.
En ik ga gewoon niet graag naar het kerkhof.
Maar ik ga puur omdat familie dat graag heeft.

Timmos

Legacy Member
Ik ga niet, aangezien ik mijn grootouders nooit heb gekend, ik heb geen peter, mijn meter is nog gezond en wel, en voor de rest heb ik nooit iemand in mijn omgeving (van familie dan) weten sterven.

AkiMbO

Legacy Member
MaDDie zei:
Je moet niet aan het graf staan om

Daar zeg je't ;)
Ik denk bijna dagelijks aan gestorven familie en kenissen. Soms bewust, soms onbewust ...

Morgen naar de mis om de familie te plezieren. Maar ik heb het eigenlijk niet voor zo'n fake gedoe

blue water

Legacy Member
Ik heb het geluk dat ik daar niemand hoef op te zoeken die mij dierbaar is.

Anoniem04

Legacy Member
Hypocriet dat sommige mensen op die dag naar het graf van hn geliefde gaan om er de duurste bloemen neer te zetten maar voor de rest niet naar het kerkhof te gaan.

Ik ga wanneer er geen volk is, dat ik rustig kan nadenken i.p.v. aan dat commercieel circus mee te doen.

( niet allemaal natuurlijk, maar geloof mij, er is een grote hoop )

RaGeR

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik ga wanneer er geen volk is, dat ik rustig kan nadenken i.p.v. aan dat commercieel circus mee te doen.

²

Wat heeft het voor nut, om daar met kweetnie hoeveel man opeengepakt te staan.

Mr. SLASH

Legacy Member
graf van mijn moeder

en als ik bloemen koop zal ik et thuis op mijn kamer zetten ipv voor het graf , ik heb respect voor de mensen die bloemen kopen voor op een graf te zetten maar ik zelf vind daar niks aan want ik zie dat dan ene keer en dan staat dat daar voor niemand , tegen als da op mijn kamer staat , telkens ge die bloem ziet , denkt ge aan persoon in kwestie

Arifiene

Legacy Member
Hm, mijn oma is gestorven, ma k weet die haar graf ni eens precies zijn, en veel zin om te gaan zoeken hebbek nie, heeft voor mij toch niet veel zin, er blijft toch nix van over (no offense tov de mensen die hier wel behoefte aan hebben).
Mijn ex, ligt begraven in Turnhout, das zowieso te ver dusja.
En echt veel behoefte aan herinneringen opgraven hebbek ni eerlijk gezegd...
edit: nog 7 vrienden ook, maar die weetek ook niemeer allemaal liggen, en daar willek zeker ni naartoe, dan is de rest van mijn week om zeep...

PussyDuster

Legacy Member
Ik heb een familielid dat momenteel in coma ligt en waarschijnlijk het einde van de week niet zal halen, mijn gedachten zijn bij deze persoon, op kerkhof ga je mij niet vinden.

?therapy?

Legacy Member
Doe nie mee aan die commerciele brol :)
Ge denkt ook aan die mensen buiten allerzielen...

Inspector Monkfish

Legacy Member
Niet. Ik denk sowieso al niet aan de doden en de volgende dagen vormen geen uitzondering.

zarathustra

Legacy Member
niet aangezien niemand die ik ken al gestorven is. Mensen zijn te graag rondom mij :]

trouwens commercieel gedoe zou ik het nu niet willen noemen, het is een heel oude traditie.

Bad Religion

Legacy Member
ik heb geen grootouders meer, en ik ga morgenvoormiddag met mijn ouders toch een 5tal minuten mijn respect tonen aan hen.

ik persoonlijk vind dat je toch minstens 1 keer per jaar een paar minuutjes moet nadenken over die personen!

=Dujosh=

Legacy Member
?therapy? zei:
Doe nie mee aan die commerciele brol :)
Ge denkt ook aan die mensen buiten allerzielen...

valentijn is commerciele brol

allerheiligen helemaal niet.
beetje respect graag

Arifiene

Legacy Member
Bad Religion zei:
ik heb geen grootouders meer, en ik ga morgenvoormiddag met mijn ouders toch een 5tal minuten mijn respect tonen aan hen.

ik persoonlijk vind dat je toch minstens 1 keer per jaar een paar minuutjes moet nadenken over die personen!

sommige mensen denken het hele jaar door aan de personen die ze verloren zijn :)

^MystiQ

Legacy Member
=Dujosh= zei:
valentijn is commerciele brol

allerheiligen helemaal niet.
beetje respect graag

Van dag 1 op dag 2 zie je massaal veel volk op het kerkhof en na 2 dagen is dit fenomeen weer weg, dat noem ik commerciële blabla ja. Meedoen met de meuze is niets voor mij.

Ik heb 1 iemand die op het kerkhof ligt wegens zelfmoord maar morgen en overmorgen zal je mij daar niet zien, een persoon zit in je gedachten als herkenning en nagedachtenis en niet voor zomaar 2 dagen.


En valentijn mag dan nog commercieël zijn, het is een dag vol leuke emoties en daar doet iedereen maar al te graag aan mee maar als je denkt dat je de doden respect geeft door ze net op die ene dag te gaan bezoeken zit je er ferm naast ;)

Elavro

Legacy Member
Math'ke zei:
maar als je denkt dat je de doden respect geeft door ze net op die ene dag te gaan bezoeken zit je er ferm naast ;)

idd ze zijn toch al dood onder de grond, wa maakt da nou uit of ge die bezoekt of niet;) (just kidding )

^MystiQ

Legacy Member
cameltosis zei:
idd ze zijn toch al dood onder de grond, wa maakt da nou uit of ge die bezoekt of niet;) (just kidding )

Tis toch waar zeker, een groter commercieël circus dan da bestaat er gewoon niet, ik denk dat andere landen ons zelfs uitlachen dermee. Is dit de manier waarop je een geliefde herdenkt ? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan