Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[EZ] zei:Creative Zen Micro (Photo) is goedkoper, meer HD-ruimte, radio-ontvanger, recorder, deftige oortjes
iPod is duur![]()

Ja ik bedoelde de de CZM(P) betere oortjes heeft dan de iPod'sNeoGeo zei:Dat de iPod de perfecte MP3-speler is, is natuurlijk zever. Maar je mag een Zen Micro niet met een iPod Nano vergelijken he
Een Zen Micro heeft een HDD, wat hem niet enkel kwetsbaarder maakt (bij het joggen b.v.) maar ook groter en zwaarder maakt. Die extra snufjes zijn idd een pluspunt voor wie het nodig heeft maar je gaat me niet vertellen dat de oortjes die je erbij krijgt goed zijn he... Ze zijn miss beter dan die je bij de iPod krijgt maar als je een goede geluidskwaliteit wil koop je best Creative EP630's ofzo.
Beide spelers hebben zo hun voor- en nadelen, ieder zijn voorkeur he![]()
Wat ik bijvoorbeeld heel goed vind aan een iPod is de bediening, maar wie weet heb jij liever zo'n verticale touchpad he, smaken verschillen!

[EZ] zei:Ja ik bedoelde de de CZM(P) betere oortjes heeft dan de iPod's
En iPod Nano heeft idd flash geheugen, da beter tegen schokken kan dan een HDD![]()

Ik kom den iPod nie verdedige zeacquisitor zei:pikante detail :
verleden jaar was er een tekort aan NAND geheugen en apple heeft 500 miljoen dollar aan Samsung en Toshiba betaald om zeker te zijn van voldoende voorraad voor Nano..![]()





Frans zowiso niet want ge kunt kiezen tusse een paar 30 talen in een menuke[EZ] zei:Weet iemand eiglijk voor wa de "fr" in "Zen Micro Photo 8gb Usb 2.0 Black (fr)(t/m 15/05/2006)" staat? Is da dan me Franse menu's ofzo?
Want bij andere staat der soms NL en soms NL/FR...
Komt van de site van Exell
http://www.exell.be/c2s_common/c2s_...=creative+zen+micro+photo&TestFieldLoginArea=
acquisitor zei:er is maar 1 echte mp3 speler, = iPod..
al moet ik toegeven dat de nieuwe Sansa ook vrij mooi is..indien uw budghet beperkt is
coap zei:en over da flash geheugen , de creative zen micro heeft nen buffer van 16 mb dus als ge jogt zulde er nooit ne schok van merken.
willem5 zei:heeft er iemand ervaring met deze mp3
http://www.freerecordshop.be/pages/productview.asp?productid=1010314&navid=29
want dat merk kan ik toch echt niet
, maar ik gebruik die bij snowboarden en skateboarden etc.)ge moet garantie regelen met creative en niet met excell , dat hebben ze mij toch gezegtsteffoe zei:eu mp3 shop
tja
als ge nu bij exell koopt
dan kunde da daar ook binnedoen als em kapot is enz
en anders moetem nog laten leveren
maar exell gaat miss failliet en wordt miss overgenome
dus kweet et ni
