Archief - Mp3-speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Frak

Legacy Member
$anka zei:
ok, kga da topic hier ff aanslagen :) dan moet ik geen nieuw starten

Ben ook op zoek naar een nieuwe mp3 speler, vereiste is wel dat er flashgeheugen ofzo inzit. harde schijf is volledig uit den boze, want ik zou er mee gaan sporten. ook gaan snowboarden, dus moet wel vrij robuust zijn.
en mag wel een grote capaciteit hebben. Kweet dat dat niet zo makkelijk is bij flashgeheugen, ma tegenwoordig kunnen ze veel (dus geen spelerke van ene gig)
kweet dat de ipod nano in aanmerking zou komen, maar er zijn wss wel betere dingen. ipod is gewoon een hype

Als ge echt veel opslag wilt dan hebt ge keuze tussen de iPod nano, Samsung YP-Z5 (wel nog niet uit in België) en een nieuwe Sandisk.
Deze zijn allemaal beschikbaar met 4GB, de Sandisk zelfs tot 6GB.
Ik denk dat Cowon ook nog een flash-speler heeft met 2GB, is normaal wel beter qua geluidskwaliteit dan de rest, maar is wel duurder dan de 4GB versies van die andere merken (dacht ik toch).

democracy02

Legacy Member
Ik raad aan een flash based speler die werkt op 1 AA batterij.
- geen ingebouwde batterij die verzwakt
- lange speelduur (40 uur)
- compact
- harde schijf kan niet crashen, geen bewegende onderdelen = zal langer meegaan

Creative Zen Nano Plus 1 GB white = € 100
of als je die nog kan vinden Samsung YP-C1 (koste lang geleden € 140)

Oppassen voor andere merken van spelers; omdat die mss nie zo zuiver zullen spelen en een slechte firmware hebben met beperkte mogelijkheden.. zoals de huidige irivers (niet plug & play, 1 way file transfer, alleen windows XP, transfer programma nodig, ...)

boogje

Legacy Member
kheb de zin micro photo van 8 gig dan toch gekocht voor 189 euro. zeer goed ding! en die radio is zo scherp alst maar kan zijn! :)

steffoe

Legacy Member
yup
heb er ook geen spijt van
nu alleen nog dat premium accesoiry pack ergens niet te duur vinden

boogje

Legacy Member
steffoe zei:
yup
heb er ook geen spijt van
nu alleen nog dat premium accesoiry pack ergens niet te duur vinden

ja, in excell kost het 32 euro. anyway, kun je ook hoesjes vervangen als er teveel krasjes op zouden zijn? is er miss zo'n beschermhoesje? :unsure:

steffoe

Legacy Member
eu
ik snap ni wa ge vraagd
hoesje?
en btw das online die 32 euro
in de winkel kost em 50
en online moete dan nog transport van 18 betalen
dikke afrip ja :)

boogje

Legacy Member
doeme éh. probleem! men zus heeft de zelfde gekocht :

situatie : haar usb poort is een 1.1'tje, en je hebt een 2.0 nodig. is er een mogelijkheid om die oude usb poort te vervangen door een nieuwe (2.0 usb dus)

Davion

Legacy Member
Idd, PCI-kaartje kopen, kost 20€ van NEC ofzo met 2 poorten op.

Davion

Legacy Member
Das wel compatible normaal, maar ik geloof dat opladen via de PC niet gaat dan, en data overdracht gaat zeer traag.

[EZ]

Legacy Member
Verbruikt da kleureschermken van de Zen Micro Photo eiglijk meer van u batterij dan een gewoon schermken?

Wrs wel, ma merkbaar meer ofnie?

En zitte al de accesoires die in de gewone Micro zitte ook bij de Micro Photo???
Dees dus:
* Creative Zen Micro speler
* een Li-ion Polymeer batterij
* oortelefoon
* USB kabel
* netsnoer
* draagzakje
* plastic case met riemclip & demo-voetje
* software cd-rom
* handleiding in 14 talen (waaronder Nederlands)
(uit de review gehaald ;))

Want ik ben van plan om mij ook enen te gaan halen, morge zelfs :p

The Frak

Legacy Member
Dat kleurenscherm verbruikt zelfs minder! ;)
Zen Micro: 12 u gewoon / 16 u FM
Zen Micro Photo: 15 u

[EZ]

Legacy Member
Zalig :D
Wrs heeft de Micro Photo een betere batterij :unsure:

En de FM-radio, kunde daar posten me instellen, en zoja, hoeveel?
En vooral: trekt da geluid op iets bij de radio?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan