Havoc
Legacy Member
Ik heb eigenlijk enorm slechte ervaring met die Creative Zen-dingen. Ik en mijn broertje hebben er eentje gekocht. Na 2 maand was mijn touch-bediening bijna volledig naar de vaantjes en mijn abtterij hield het exact 3 uur uit. Mijn broertje z'n speler flipte gewoon: haakte bij het opstarten, firmware kon niet meer geupdate worden,... en de aansluiting voor de oortjes had het begeven. Ik koop mij in ieder geval nooit meer een Creative Zen...



(ipodwannabee)