Archief - Mp3-speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
Kan de HD eiglijk tegen schokken als da afstaat?
(nu nie da'k em in de mixer ga steken ofzo, ma als hij bv. in uwen boekentas zit en ge fietst van het foetpad => schok)

Kenshi

Legacy Member
[EZ] zei:
Kan de HD eiglijk tegen schokken als da afstaat?
(nu nie da'k em in de mixer ga steken ofzo, ma als hij bv. in uwen boekentas zit en ge fietst van het foetpad => schok)

Bwa ksteek die alt in mijne binnenzak van mijne jas, ds kan der wel tegen.
Zitten nogal stevig in behuizing hé

The Frak

Legacy Member
[EZ] zei:
Kan de HD eiglijk tegen schokken als da afstaat?
(nu nie da'k em in de mixer ga steken ofzo, ma als hij bv. in uwen boekentas zit en ge fietst van het foetpad => schok)

Geen probleem, ik gebruik de mijne als ik aan het fietsen ben en hij werkt nog perfect.
Zo af en toe een schok kan geen kwaad voor dat ding.

[EZ]

Legacy Member
Da's wel "maar" 1gig, als da nie meer moe zijn is da natuurlijk goe ;)
Ma me mij staat er al wa meer muziek op :p
+512mb aan backupfiles (ge weet maar nooit)

PapaGanz

Legacy Member
Kenshi zei:
totally agree
Heb een Iaudio X5L en ben daar super tevreden van
imo veel beter dan Ipod enzo
30GB
30 - 35 uur batterij of zelfs langer
Video / foto / radio / voicerecorder of recorden van radio enzo
geen extra software nodig zoals iTunes enzo, gewoon in verkenner op plaatsen
Metalen behuizing = krasvrij
en dan mogelijk om bv fototoestel op aan te sluiten om zo foto's op harde schijf te zetten

Hij heeft wel geen ID3 database :s

Kenshi

Legacy Member
Ik sorteer mijne muziek op mijn harde schijf steeds volgens uitvoerder en per album, dus kgebruik nooit ID3
Alhoewel em de ID3 tags wel inleest en nie gewoon track name gebruikt ofzo om weer te geven.

Lo$eR

Legacy Member
ik ben ook van plan een nieuwe player te kopen 10-30 gig
maar ben ni zeker welke tot nu toe 3 mog. iriver h10, iaudio x5l en zen:m
bij cnet.com reviews gelezen en geen van 3 is perfect :/
ik zoek iets "features-loaded" :) het moet zeker ogg afspelen, liefst flac ook, video, text.
@kenshi enige tekortkomingen ondervonden? op cnet staat dat het video enkel op 15 fps afspeelt, mss ist verbeterd met firmware?
nog 1 belangrijke vraag zijn er players waar je MUZIEK kan terug naar pc uploaden?
PS
Must plug in an adapter to attach AC, line-in, and USB cables (however, the built-in side USB port handles camer transfers and MTP subscription downloads); so-so control layout; can't autosync music with a PC; can't browse by artist, album, or genre; many video files need to be converted to play on X5; no slide-show mode or music while viewing photos; no autoscanning presets for FM radio.
PPS jah lap zen speelt geen ogg af :/

[EZ]

Legacy Member
Lo$eR zei:
. . .
nog 1 belangrijke vraag zijn er players waar je MUZIEK kan terug naar pc uploaden?
. . .
Alle MP3's!? :unsure:
Toch als ge bedoeld da ge de muziek die op de MP3 staat terug op u PC wil zetten, dan is't dezelfde manier als het op de MP3 zetten: knippen/kopeieren en plakken

Wazof

Legacy Member
Nop, zeker en vast niet alle mp3's. Alles hangt af in welk formaat (bestandsformaat) je de muziek op je player plaatst.

Kenshi

Legacy Member
Lo$eR zei:
@kenshi enige tekortkomingen ondervonden? op cnet staat dat het video enkel op 15 fps afspeelt, mss ist verbeterd met firmware?

I know maar merkwaardig genoeg merk je daar dus totaal niets van.
Vond dat ook raar toen ik dat las, maar moet je dus geen rekening met houden, want het ziet er allemaal normaal uit.
Het omzetten van een avi file van een anderhalf uur duurt ongeveer 15 a 20 minuten btw. Ik dacht dat dit bij de Apple software veel langer duurde.

Wat betreft terugzetten van files naar pc. Het wordt gewoon herkent als een externe harde schijf dus is gewoon in verkenner copy pasten. Dingen zelf recorden van radio en voice kan mp3 bitrate van ingesteld worden en verloopt zeer vlot.

Lo$eR

Legacy Member
[EZ] zei:
Alle MP3's!? :unsure:
Toch als ge bedoeld da ge de muziek die op de MP3 staat terug op u PC wil zetten, dan is't dezelfde manier als het op de MP3 zetten: knippen/kopeieren en plakken
zeker niet wegens illegale praktijken :ironic:

Kenshi zei:
I know maar merkwaardig genoeg merk je daar dus totaal niets van.
Vond dat ook raar toen ik dat las, maar moet je dus geen rekening met houden, want het ziet er allemaal normaal uit.
Het omzetten van een avi file van een anderhalf uur duurt ongeveer 15 a 20 minuten btw. Ik dacht dat dit bij de Apple software veel langer duurde.

Wat betreft terugzetten van files naar pc. Het wordt gewoon herkent als een externe harde schijf dus is gewoon in verkenner copy pasten. Dingen zelf recorden van radio en voice kan mp3 bitrate van ingesteld worden en verloopt zeer vlot.
enige overblijvende nadeel dan die "brug" voor usb etc hmmmmmz, merci voor info

matthias

Legacy Member
en de premium packs kan je trouwens niet in de winkels van exell kopen
je kan ze aleen bestellen via de site

[EZ]

Legacy Member
Damn :p
Ma veel zou'k da toch nie gebruike, dan had'k mij wel ne PSP gekocht ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan