Archief - Mp3-speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

evil aardappel

Legacy Member
$anka zei:
ik heb er ook zo eentje, ben er ook mee gaan snowboarden, ene keer zwaar op men bakkes gegaan, scherm kapot, volume knop kapot. ding is voor de vuilbak nu. maja heeft dan ook bijna geen geld gekost he

Pech zeker, moest het een andere mp3speler was die ook kapot.
Ondertussen ga ik ook niet meer gaan snowboarden in het funpark met een mp3speler.

The Frak

Legacy Member
coap zei:
beide zulle wel kwalitatief evenver staan , ok de nano heeft flash geheugen . Maar het verschil is miniem (buite als je gaat sporten meschien zal de zen iet rapper kapot zijn? Maar in hoever dit waar is betwijfel ik).

Geloof het maar. Als je gaat sporten zal die Zen vééééél sneller kapot zijn.

$anka

Legacy Member
zeg en wa met de Sony NW-A3000
die zou een speciale techniek hebben om schokken te detecteren. en dus zen koppen van zen hd gaat verwijderen ...

The Frak

Legacy Member
$anka zei:
zeg en wa met de Sony NW-A3000
die zou een speciale techniek hebben om schokken te detecteren. en dus zen koppen van zen hd gaat verwijderen ...

Persoonlijk zou ik het niet willen riskeren.

[EZ]

Legacy Member
[EZ] zei:
Weet iemand eiglijk voor wa de "fr" in "Zen Micro Photo 8gb Usb 2.0 Black (fr)(t/m 15/05/2006)" staat? Is da dan me Franse menu's ofzo? :unsure:

Want bij andere staat der soms NL en soms NL/FR... :s

Komt van de site van Exell ;)
http://www.exell.be/c2s_common/c2s_...=creative+zen+micro+photo&TestFieldLoginArea=
Zou da kunne da die NL of FR betekend da het ook in NL of FR leverbaar is? :unsure:


'k Lees ier juist op de site van Exell da leveren €15 kost :eek:

Is der soms niemand die hem in den enen of andere winkel heeft zien staan???
Zoja: Waar en hoeveel???

Exell is uitgesloten, ze wete nie wanneer ze terug binne kome door 't een of 't ander gerechtelijk proces... :s

NielsParedis

Legacy Member
$anka zei:
zeg en wa met de Sony NW-A3000
die zou een speciale techniek hebben om schokken te detecteren. en dus zen koppen van zen hd gaat verwijderen ...


Deze detecteerd alleen grote vallen.Dus als de g krachten een rol spelen.

Deze zal dus de kleine schokken van het lopen... weet ik veel.Niet detecteren.

Aangezien hij dan ook telkens zou moeten onderbreken als hij liedjes in zijn geheugen laad...

coap

Legacy Member
ik den dat die fr iets te maken heeft met het geluid . Ik had gelezen dat de europese zen's ne cap hebben op geluid wegens franse wetgeving. Nu ni da het ni hard genoeg gaat maar als ge echt wilt kunde dit verhelpe door americaanse firmware te downe (maar dan kunne u oortjes het geluid niet meer trekken op max vollumes)

NielsParedis

Legacy Member
coap zei:
ik den dat die fr iets te maken heeft met het geluid . Ik had gelezen dat de europese zen's ne cap hebben op geluid wegens franse wetgeving. Nu ni da het ni hard genoeg gaat maar als ge echt wilt kunde dit verhelpe door americaanse firmware te downe (maar dan kunne u oortjes het geluid niet meer trekken op max vollumes)



Als je je zen al op max zet bij europa ben je je oren al goed aan het verknoeien.

Bij mijn iriver zet ik deze altijd op 24.Gaat tot 40.

Bij 40 zit je aan 95db,wat zeer schadelijk is voor het oor.

[EZ]

Legacy Member
'k Ben er net eentje gaan hale, de zwarte 8gb MicroPhoto, en 'k moe zegge:
ZO FRIGGIN' KLEIN :eek:, 'k ga da kwijtrake :p

Ook al mijn vast ritueel gedaan: uit verpakking doen en stickers eraf, vooral die waarop staat da ge op max. volume u trommelvliezen kunt beschadigen :D


EDIT:
Alleen spijtig da er geen adapter voor in het stopcontact bijzit, alleen maar nen USB kabel :s

[EZ]

Legacy Member
Momenteel is'm stroom aan het zuipe en slikke via mijn USB :p
Ma 'k heb al een vraagske: kunde op dezelfde moment naar muziek luistere en foto's bekijke? (want als'k de handleiding bekijk gaat da precies nie :unsure: )

[EZ]

Legacy Member
'k Wil ier wa files backuppe en op mijne CZMP zette, ma waar zou'k da best zette? :unsure:
(welk mapken)

My Media? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan