Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
$anka zei:ik heb er ook zo eentje, ben er ook mee gaan snowboarden, ene keer zwaar op men bakkes gegaan, scherm kapot, volume knop kapot. ding is voor de vuilbak nu. maja heeft dan ook bijna geen geld gekost he
coap zei:beide zulle wel kwalitatief evenver staan , ok de nano heeft flash geheugen . Maar het verschil is miniem (buite als je gaat sporten meschien zal de zen iet rapper kapot zijn? Maar in hoever dit waar is betwijfel ik).
excell leuvenmatthias zei:coap waar heb jij jouw zen micro gehaalt ???

$anka zei:zeg en wa met de Sony NW-A3000
die zou een speciale techniek hebben om schokken te detecteren. en dus zen koppen van zen hd gaat verwijderen ...
Zou da kunne da die NL of FR betekend da het ook in NL of FR leverbaar is?[EZ] zei:Weet iemand eiglijk voor wa de "fr" in "Zen Micro Photo 8gb Usb 2.0 Black (fr)(t/m 15/05/2006)" staat? Is da dan me Franse menu's ofzo?
Want bij andere staat der soms NL en soms NL/FR...
Komt van de site van Exell
http://www.exell.be/c2s_common/c2s_...=creative+zen+micro+photo&TestFieldLoginArea=



$anka zei:zeg en wa met de Sony NW-A3000
die zou een speciale techniek hebben om schokken te detecteren. en dus zen koppen van zen hd gaat verwijderen ...
coap zei:ik den dat die fr iets te maken heeft met het geluid . Ik had gelezen dat de europese zen's ne cap hebben op geluid wegens franse wetgeving. Nu ni da het ni hard genoeg gaat maar als ge echt wilt kunde dit verhelpe door americaanse firmware te downe (maar dan kunne u oortjes het geluid niet meer trekken op max vollumes)
, 'k ga da kwijtrake 

