Ik rijd nog elke week de TTT met WTRL. Jammer genoeg schakelde Zwift zichzelf gisteren uit tijdens de rit (faulty Scotland update?), ik had dus nog wel zin in wat racen deze week.
3 rondjes watopia hilly it was. Zwifters kennen de start, meteen met het voorwiel omhoog, de kom op. 101 starters, boven waren we nog met 15. Dat was snel opgekuist! 7 A's, 6b's en euhh 2 c's

.
De rest van het rondje werd er erg traag gereden en was het wachten op de volgende klim. Daar gingen 4 A's aan de haal en bleven we nog met 9 man over in groep 2. Opnieuw zeer rustig bollen richting klim 3, strak tempo maar geen aanvallers noch gelosten.
Ik had niet echt veel zin in een sprint en aangezien we met een klein groepje onderweg waren heb je altijd de kans dat ze niet overeen komen. Na de sprint gingen we die korte kicker omhoog, uiteraard werd daar een stevig tempo opgelegd. Ik kwam als voorlaatste van het groepje boven, kon bergaf wat snelheid pakken en mezelf door de groep jagen, op de volgende kicker ben ik vol aan gegaan. Ff tot 10w en ik had direct een gat, vervolgens hopen dat ze niet vol beginnen draaien. Ik had al snel 3 seconde maar daar bleef het ook bij. Ik had op iets meer gehoopt. Afdalen richting de finish, kop in kas en trappen. Die gasten beginnen te sprinten, niet teveel kijken naar al die mannetjes met de meters onder hun naam achter je, ze komen korter en korter, aaaaah. 0,353 van een seconde over

. 3' aan 394w, dat deed pijn.
5e overall en eerste B, dat was not the easy way out. 260w average en 296w NP.