Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar leer je dan zo veel op een praktijkdag? Met een klein bootje van minder dan 5m kan ik mij dat nog inbeelden. Maar als je plan is om met +30 voet boten te gaan varen bv, geraak je toch nergens met 1 praktijkdag? Zelfs 2 dagen met totaal verschillende windomstandigheden kunnen al een serieus verschil geven in de feeling van de boot.Overweeg echt om het toch in België te doen om het "goed" te doen en het tenminste al eens in de vingers te hebben.
De stoten die ik afgelopen jaren al gezien heb van mensen met een gebrek aan praktijkervaring (en, fair enough, gezond verstand") is hallucinant. Afgelopen zomer in Trogir een Brit die dacht dat vol gas geven op 2 meter van de kade een goed idee was. Kreeg die daar op zijn kop van de verhuurder
Nee echt, een praktijkdag is goud waard imo.
Je leert toch wel veel rond hoe de gashendel aanvoelt Enzo. Ook basismanoeuvres worden toch wel geoefend.Maar leer je dan zo veel op een praktijkdag? Met een klein bootje van minder dan 5m kan ik mij dat nog inbeelden. Maar als je plan is om met +30 voet boten te gaan varen bv, geraak je toch nergens met 1 praktijkdag? Zelfs 2 dagen met totaal verschillende windomstandigheden kunnen al een serieus verschil geven in de feeling van de boot.