Zaterdag

Dan zit de ober mee in het complot 🤔
Ik denk niet dat haar adoratie fake is en ik weet dat ze geen grote familie heeft, maar wat als ze hier nu een grote, stalkende fan heeft die er niet tegen kan dat ze je leuk vindt? I dunnow... Zomaar random drank krijgen...

Ik denk niet dat haar adoratie fake is en ik weet dat ze geen grote familie heeft, maar wat als ze hier nu een grote, stalkende fan heeft die er niet tegen kan dat ze je leuk vindt? I dunnow... Zomaar random drank krijgen...
Adoratie? Ah, ik zal daar over gekeken hebben. Sorry @Wannez, ik adoreer u dus, excuses voor de vertraging, de volgende Cava zal van mij zijn.

Ik zou gewoon Wannez uitroepen tot BGer van het jaar. Ik heb visioenen van het soort UberMensch waar men bas-reliefs van gaat beitelen, waar men sonnetten over schrijft, de held van de Grote Belgische Roman. Man’s man, woman’s man, all man.

Adoratie? Ah, ik zal daar over gekeken hebben. Sorry @Wannez, ik adoreer u dus, excuses voor de vertraging, de volgende Cava zal van mij zijn.
*Kuch*

Wat voor thread is dees nu? Slowchat voor op zaterdag? Tis wel zondag eh mannekes en vrouwkes 🤨

Terug
Bovenaan