massiveidiot
Well-known member
Blijven gaan. Een mens zou beginnen twijfelen aan de realiteit op een bepaald moment.*Kuch* zegt degene die op mij kroop
Al vond ik dat niet erg![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijven gaan. Een mens zou beginnen twijfelen aan de realiteit op een bepaald moment.*Kuch* zegt degene die op mij kroop
Al vond ik dat niet erg![]()

Meet her at the zwam paradeVOLLE GAS MET DE LAATSTE UREN VAN DE RETRO ARENA TOP 500!![]()

Nu live op topradio!Deze avond in de auto met -uiteraard- foute radio op, passeerde de Bonzai klassieker Channel One.
Mijn zoon (5) vol overgave “TSA TSA TSAah”![]()

Dikke knuffel![]()
Dit jaar en vorig jaar.

Hier juist uit de hot tub gekropen klaar voor de vloeibare dessertMarginaal how much is the fish luisteren. Allemaal pete totale van de kortendrank!
Zal mijn laatste post zijn want ik begin scheel te kijken van de shots.Hier juist uit de hot tub gekropen klaar voor de vloeibare dessert
Ik begin er juist terug door te komen. Tijd voor meer drank!Zal mijn laatste post zijn want ik begin scheel te kijken van de shots.
Blijven posten en morgen in nuchtere toestand teruglezen. WinZal mijn laatste post zijn want ik begin scheel te kijken van de shots.

Blijven posten en morgen in nuchtere toestand teruglezen. Win![]()
Wiesdemadamachter de fles wortegemsen?![]()
Hoppa.. Maat van me ondertussen een bis advocaat over zijn gezicht uotgespoten. Beter dan de saaie kerstfeestjes vorige week.